Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, muligens utroskap


Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i snart 5 år, vi har en unge sammen.



Det var en uke der hun skulle planlegge klasse reunion, og da møtte hun sin gamle klasse kamerat Mathias ( de holdt på før i en liten periode ). Dette var en Mandag og hu sa da til meg at hun skal møte en kompis kl 17 og skulle kommer hjem rundt kl 21. Det gjorde hun ikke, hun kom hjem kl 01.30 på natta.



Torsdag skulle hun på reunion festen sin, og da pyntet hun seg også videre og dro kl.18, jeg ringte henne og spurte når hun skulle hjem og da sa hun før kl 12/00, våknet kl 0600 dagen etter og hun var forsatt ikke hjemme, ringte hu sa at hun var på vei til jobb.



Lørdag skulle hun på julebord med jobben, hun kom heller ikke hjem før kl 0500.



Da sjekket jeg mobilen hennes og der var det flere anrop fra Mathias. sjekket sms og der var det flere sms som jeg ikke kan finne helt ut hva det betyr:



1. sms fra samboer - Sooo.. We did it again:P Hvordan går det?


2. sms fra Mathias - Whuuups:p litt klein hva med deg? Når dro du?


3. sms fra samboer - Haha.. Dro litt etter 5, prøvde å vekke deg, men du sov så godt. Vet ikke helt hvordan det går, litt småklein kanskje? Driver å tenker på det vi har holdt med..



Uken etter så sendte hun nytt sms:



samboer - Lever du?:p


mathias - Halla, ingen planer


samboer - Møtes imorgen etter jobb?



Alt dette forvirrer meg helt, vet ikke hva jeg skal tenke på engang.



Jeg elsker min samboer veldig mye, kunne aldri ha tenkt meg at hun kan være utro pga hvordan person hun er og hvordan hennes familie er. Hun har aldri møtt en guttevenn alene i vårt forhold, dette er første gang jeg opplever dette.



Er dette tegn på at hun er utro?



Har dere noe råd til meg?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er utro.... "we did it again" "prøvde å vekke deg" "tenker på det vi har holdt på med"

 

Hun er utro kis.... sorry.

 

Ta det som du vil. Er det bare et sidesprang du kan se bort ifra? Vil du konfrontere? Klarer du leve med det? ja/nei? osv..... gjør det som kjennes riktig for deg, finnes ingen andre råd. Men hun er utro....

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I de fleste situasjoner er det veldig lite lurt å komme med forhåndsdømmende kommentarer. Men denne situasjonen er dessverre et unntak, hun har uten tvil vært utro.

 

 

1. sms fra samboer - Sooo.. We did it again:P Hvordan går det?

2. sms fra Mathias - Whuuups:p litt klein hva med deg? Når dro du?

3. sms fra samboer - Haha.. Dro litt etter 5, prøvde å vekke deg, men du sov så godt. Vet ikke helt hvordan det går, litt småklein kanskje? Driver å tenker på det vi har holdt med..

 

Det er lite vits å være naiv, HUN HAR VÆRT UTRO!

 

 

Jeg støtter Henrik2k, snakk med samboeren din og ordne det opp. Slå opp eller gå videre, det får være opp til deg. Gjør det som du føler er riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må nok konfrontere henne direkte om dette.

Joda , utroskap forekommer , hva som er årsaken kan være vanskelig å svelge , noen kvinner er ute etter spenning i et ellers så kjedelig ekteskap mens andre kvinner føler at den gamle flammen blusser opp.

 

Det som ofte skjer er at ekteskapene går til helvete og de kanskje er en liten stund hos sin gamle flamme før dette også går ad dundas , var jo en grunn til at det ble slutt mellom dem.

 

Hva du selv må gjøre i en slik situasjon får bli opp til deg , anbefaler deg at du tenker godt over hva du gjør og at du fokuserer på barnets og ditt eget beste.

 

Minner på om seriøsiteten på denne kategoriene og at dere tenker dere over grundig før dere svarer.
Useriøse innlegg blir fjernet fortløpende og kan få videre konsekvenser i form av advarseløkning.
Har fjernet et innlegg som ikke bidrar konstruktivt.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Hun er utro.... "we did it again" "prøvde å vekke deg" "tenker på det vi har holdt på med"

 

Hun er utro kis.... sorry.

 

Ta det som du vil. Er det bare et sidesprang du kan se bort ifra? Vil du konfrontere? Klarer du leve med det? ja/nei? osv..... gjør det som kjennes riktig for deg, finnes ingen andre råd. Men hun er utro....

 

Fikk dette som et svar fra henne da jeg spurte om situasjonen :

 

Kjære.. Det med at jeg og Mathis har ringt hverandre ofte er mest på grunn av reunionen vi hadde. Og at vi i tillegg er gode venner. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg og Mathis har hatt en greie før i tiden. Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg.

 

 

 

 

 

Idag skal jeg konfrontere henne igjen om det at hun skal møte Mathias idag.

Lenke til kommentar

Jeg var i en lignende situasjon for 3 år siden, og var veldig sjalu da kjæresten min som jeg elsket, brukte mye tid sammen med en gammel pulevenn av han/henne.

Jeg var veldig sjalu og konfronterte han/henne hele tiden med smser osv. Kjæresten påsto at han/hun ikke hadde vært eller ville være utro mot meg.

Til syvende og sist var det sjalusien min som ødela forholdet, og jeg vet ennå ikke i dag om kjæresten snakket sant eller ikke.

Det går ikke en eneste dag uten at jeg angrer på at jeg lot sjalusien ta overhånd.



Anonymous poster hash: 80579...8fd
Lenke til kommentar

 

Jeg var i en lignende situasjon for 3 år siden, og var veldig sjalu da kjæresten min som jeg elsket, brukte mye tid sammen med en gammel pulevenn av han/henne.

 

Jeg var veldig sjalu og konfronterte han/henne hele tiden med smser osv. Kjæresten påsto at han/hun ikke hadde vært eller ville være utro mot meg.

 

Til syvende og sist var det sjalusien min som ødela forholdet, og jeg vet ennå ikke i dag om kjæresten snakket sant eller ikke.

 

Det går ikke en eneste dag uten at jeg angrer på at jeg lot sjalusien ta overhånd.

 

Anonymous poster hash: 80579...8fd

 

Det er det jeg er redd for, at sjalusien ødelegger alt.

 

Jeg burde kanskje skaffe mer bevis også konfrontere henne når jeg har godt nok bevis?

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at smsene ikke er spesielt positive i din favør, dessverre. Når hun dro i 5-tiden og prøvde å vekke han så ser ikke jeg noen helt store andre muligheter enn at det har vært noe ugler i mosen som har foregått.

 

Jeg vet ikke, det er det ikke så mange andre som gjør heller. Men det er engang slik at sannsynligheten tilsier at hun har vært utro, om ikke annet har dem en meget merkelig døgnrytme om det å besøke folk til 5 om morgenen og prøve å vekke dem når en går er det dem synes er helt legalt så lyser vertfall varsel lampen litt.

 

Vi mennesker innkriminerer oss ikke heller mer enn nødvendig, så prøv å konfronter henne direkte med smsene.

 

Jeg har en del prinsipper her i livet som jeg holder fast ved, ett av dem kommer til åpenhet dersom det skulle være ett forhold.

 

Jeg tror det var den Amerikanske rapperen Jay Z som har dette sitatet, men jeg skal ikke gjengi det helt sikkert. Men poenget står i vertfall

 

 

 

You want me to give you my password? Here, you can have it. You want to look at my phone? Go ahead and knock yourself out. You don’t like that girl? I won’t talk to her then. You don’t like it when girls post on my wall? I’ll erase them. You want to spend time with me? I’ll be the one asking you. You want me to take a picture with you and put up a picture of us? I’ll take a bunch of pictures and upload them all. You want me to stay in and cuddle instead of getting out? I’ll be the one to pick a movie for us to watch. I’ll do anything you ask, but I expect 100% in return from you.
Lenke til kommentar

Det er det jeg er redd for, at sjalusien ødelegger alt.

 

Jeg burde kanskje skaffe mer bevis også konfrontere henne når jeg har godt nok bevis?

 

 

 

Ja, du bør være på vakt, men ikke paranoid.

Sett deg ned og ta en samtale med henne, hvor begge har mye tid, uten stress.

Be henne se deg dypt inn i øynene og fortelle deg at hun ikke er utro.

 

Anonymous poster hash: 80579...8fd

Lenke til kommentar

 

 

 

 

r det som kjennes riktig for deg, finnes ingen andre råd. Men hun er utro....

Fikk dette som et svar fra henne da jeg spurte om situasjonen :

 

Kjære.. Det med at jeg og Mathis har ringt hverandre ofte er mest på grunn av reunionen vi hadde. Og at vi i tillegg er gode venner. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg og Mathis har hatt en greie før i tiden. Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg.

 

Hva slags konfrontasjon var det du gjorde her? Høres ikke ut som hun vet om at du har lest meldingene?

 

 

Burde jeg spørre han Mathias først også konfrontere samboeren min med dette? Jeg har nummeret hans, men vi kjenner ikke hverandre.

 

tter kan du gjøre som Jesus ville ha gjort.

Ikke bland ham inn, han har i prinsippet ikke gjort noe galt og har intet ansvar overfor deg - du har null garanti for at han snakker sant.

Dette er mellom deg og dama, han er helt utenforstående i så henseende.

Edit: flettet dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Hva slags konfrontasjon var det du gjorde her? Høres ikke ut som hun vet om at du har lest meldingene?

 

 

Jeg tok ikke opp med henne at jeg har lest smsene hennes, jeg spurte henne om hva som skjer med deg og mathias, dere har ringt hverandre hele tiden forrige uke, da svarte hun at -

 

Kjære.. Det med at jeg og Mathis har ringt hverandre ofte er mest på grunn av reunionen vi hadde. Og at vi i tillegg er gode venner. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg og Mathis har hatt en greie før i tiden. Men det har jeg fortalt deg om før. Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Jeg tok ikke opp med henne at jeg har lest smsene hennes, jeg spurte henne om hva som skjer med deg og mathias, dere har ringt hverandre hele tiden forrige uke, da svarte hun at -

 

 

Kjære.. Det med at jeg og Mathis har ringt hverandre ofte er mest på grunn av reunionen vi hadde. Og at vi i tillegg er gode venner. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg og Mathis har hatt en greie før i tiden. Men det har jeg fortalt deg om før. Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg.

 

Vel, da bør vel ditt svar være

"du sier dere hadde en greie før i tiden, og i forrige uke sier du "oops, we did it again" - hvordan forklarer du det?"

 

Edit: Høres ut som du har konfrontert henne på SMS/mail når du ikke ser ansiktet hennes? Bad idea, gjør dette kun face to face, så du kan lese reaksjonene også.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Vel, da bør vel ditt svar være

 

"du sier dere hadde en greie før i tiden, og i forrige uke sier du "oops, we did it again" - hvordan forklarer du det?"

 

Jeg ser den nå, var bare blind...Alt er bare så nervepirrende at jeg ikke tenkter helt riktig.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

 

Fikk dette som et svar fra henne da jeg spurte om situasjonen :

 

Kjære.. Det med at jeg og Mathis har ringt hverandre ofte er mest på grunn av reunionen vi hadde. Og at vi i tillegg er gode venner. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg og Mathis har hatt en greie før i tiden. Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg.

 

 

 

 

 

Idag skal jeg konfrontere henne igjen om det at hun skal møte Mathias idag.

 

 

 

Hvilken grunn har hun til å svare sant? Hva vil hun oppnå da?

 

"Jeg for min del føler ikke at du trenger å bekymre deg, for uansett så er du mitt hjerte, uten deg er det ingen meg."

 

Så fint at hun føler at du ikke trenger å bekymre deg. Da er jo alt greit!

 

 

Ikke vær naiv, hun får påfyll hos en annen.

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...