Truls84 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Hei Har akurat fått to MSI 970 GAMING som jeg planlegger å kjøre i SLI. Kortene er plassert i PCI spor 1 og 5, ifølge ASUS skal uansett av spor 1, 3 og 5 brukes til SLI oppsett. I spor 4 har jeg et lydkort. I StarCitizen så får jeg masse blinkende lys i fullscreen, I 3DMark, Grid2 og Borderlands så blir bare begge skjermene mine svart og forblir slik til jeg åpner task manager og lukker programmet. World Of Tanks låsere seg i fullskjerm og har masse artifacts i windowed. Det går å kjøre valley benchmark i fullscreen, men det er eneste programmet som det går med, med singel kort fikk jeg 1277 i score, med SLI fikk jeg 2230 i score. Begge kortene ser ut til å fungere individuelt, har testet skjermer på begge. Valley benchmark gir og to svarte skjermer hvis jeg kjører på noen annen oppløsning en 2560*1440(native). EDIT: Legger ved liste med maskinvare MSI Geforce GTX 970 GamingIntel i7 965 EECorsair Vengeance DDR3-1600 3x8GBWD Velicoraptor 300G(WD3000HLFS)WD Black 1TB(WD1002FAEX)Seagate Barracuda 2TB(ST2000DM003)Asus P6T6 WS RevolutionAsus Xonar HDAV 1.3 DeluxeBeQuiet! DarkPower 1200W OS: Win 8.1 Endret 18. desember 2014 av Truls84 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Hei. Kan du prøve og koble begge skjermene i samme skjermkort også bruker du den innstillingen i nvidia controll panel som heter max 3d performance. Slik du har på nederste bilde. Endret 18. desember 2014 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Hei. Kan du prøve og koble begge skjermene i samme skjermkort også bruker du den innstillingen i nvidia controll panel som heter max 3d performance. Slik du har på nederste bilde. Testet uten hell. Skal prøve å fjerne lydkortet og skifte SLI broen nå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 I samme slengen kan du oppdatere Bios på hovedkortet om du ikkje har gjort det Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Bios er på siste revisjon, det har den vært ganske lenge nå x58 platform *host host* Det viste seg at det var en defekt SLI-bro. Ser mange som raporterer defekte SLI-broer på nettet. Nå kjører alt i beste ordning og jeg kan rocke denne x58'n enda 5 år til=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå