Phil Leotardo Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 hallo, jeg lurer på hvor mange ganger det er mulig å konte ved ulike høgskoler og universitet, type bi, nhh og ntnu? Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) De fleste høyskoler og universiteter praktiserer muligheten for opptil tre konteeksamner forsøk. Endret 18. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er det ikke 3 forsøk? Altså et forsøk først. Feiler du har to konteforsøk igjen. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren. 1 Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren. skjønte ikke helt.. studerer BI altså, høst 2013 hadde jeg ordinær eksamen i et fag - møtte ikke opp våre 2014 konta jeg - strøk høst 2014 tok jeg igjen eksamen, men da var det ordinær eksamen telles det som 3 forsøk? Endret 18. desember 2014 av GoDziLLaHisBaCk Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det vet da vel ikke jeg, for jeg har aldri gått på BI. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Det ER jo tre forsøk... Men hvorvidt en på BI har tre forsøk, tre kontemuligheter (altså ord. eksamen + tre ekstra muligheter), eller om de ikke har noen begresning, må du nesten høre med skolen om. Endret 18. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ved NTNU Gløshaugen er det normalt mulighet for å konte en gang hvert år, samt ordinær eksamen en gang hvert år. Du må enten møte på siste ordinære eksamen før konten og stryke/levere blankt – eller ha gyldig fravær – for å være kvalifisert til konten. Så lenge du ikke har ståkarakter, kan du prøve på hver eneste eksamen og konteeksamen så lenge emnet eksisterer, men har du først en ståkarakter har du kun ett forsøk igjen som kan brukes til å forbedre karakteren. skjønte ikke helt.. studerer BI altså, høst 2013 hadde jeg ordinær eksamen i et fag - møtte ikke opp våre 2014 konta jeg - strøk høst 2014 tok jeg igjen eksamen, men da var det ordinær eksamen telles det som 3 forsøk? Ja da har du brukt opp alle forsøka dine. Håper for din del du står nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå