V. Haugen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Filmen The Interview får du ikke se på kino.Hacker-terroristene vant over Sony Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Filmen jeg gledet meg til i år... Skuffende. Satser på at den kommer på nettet på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Qzf Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg gledet meg faktisk også litt til denne filmen, spesielt etter alt oppstyret rundt den, så jeg håper egentlig også på at den kommer på nettet på en eller annen måte. Lenke til kommentar
oleskaren Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Om sony er skikkelig lur, så sniklanserer de den på streametjenester Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Typisk at dette skjer nå som TB er borte, ikke går den på kino lenger, eller kan lastes ned. Hadde gledet meg som faen til å se filmen, men neida... =( Lenke til kommentar
Newton Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Er ikke det spor skuffet over at jeg aldri får se denne filmen, men _svært_ skuffet over at Sony har så totalt manglende ryggrad at de lot seg true til å gi etter for pøblene. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Typisk at dette skjer nå som TB er borte, ikke går den på kino lenger, eller kan lastes ned. Hadde gledet meg som faen til å se filmen, men neida... =( Finnes maaaaange andre torrent-sider enn TPB ^^ kickass.so feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg