Ella2 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ønsker å kjøpe Dell Latitude 13 7000 series 2-in-1 med Intel Core M. Noen som vet om denne selges til privatpersoner. Ser kun salg til bedrifter. Erfaring med denne? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ønsker å kjøpe Dell Latitude 13 7000 series 2-in-1 med Intel Core M. Noen som vet om denne selges til privatpersoner. Ser kun salg til bedrifter. Erfaring med denne? Ring til Dell, så får du bestilt som privatperson. Det bør du uansett gjøre, for da er det mulig å prute. Jeg har brukt Dell Latitude i 10 år (D600, D630, E6420, E7440), og det er solide laptoper vi snakker om her. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Det er også andre nettbutikker som selger den.. http://www.prisjakt.no/raw.php?query=dell+7350&pris_min=5000&pris_max=&ftg=0 Kan være lurt at du ser lett på prisene der først slik at du ikke blir lurt av Dell sine ekstreme tibud som egentlig bare er lureri. Du må holde musa over der det står startpris for å se hva de egentlig mener. i Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ønsker å kjøpe Dell Latitude 13 7000 series 2-in-1 med Intel Core M. Noen som vet om denne selges til privatpersoner. Ser kun salg til bedrifter. Erfaring med denne? Hej Ella2 Du kan sagtens købe fra vores bedriftsside som privat person, du skriver blot "Privat" i firmanavn & krydser af i at produkterne skal bruges i privaten. Ønsker å kjøpe Dell Latitude 13 7000 series 2-in-1 med Intel Core M. Noen som vet om denne selges til privatpersoner. Ser kun salg til bedrifter. Erfaring med denne? Ring til Dell, så får du bestilt som privatperson. Det bør du uansett gjøre, for da er det mulig å prute. Jeg har brukt Dell Latitude i 10 år (D600, D630, E6420, E7440), og det er solide laptoper vi snakker om her. Vi tilbyder beklageligvis ikke længere salgs-support på telefon, så alle køb skal foregå via vores hjemmeside fra nu af. Har man spørgsmål til produkter eller lignende, sidder vi klar til at hjælpe på Facebook & Twitter. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg ville forsøkt å ringe uansett. Lettere å prute med en telefonselger enn en nettside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå