AnonymDiskusjon Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har hatt kontakt med en fyr i snart ett år, og vi har hatt kontakt i helger og noen hverdager siden den gang. Han liker meg, og jeg liker han, og begge er enige i at sexen vi har er fantastisk. Nå var jeg til han for 3 uker siden så var det jeg som tok initiativ, og jeg har siden ikke sendt han noen meldinger eller møtt han, det samme gjelder han. Men nå er det slik at han sendte meg melding klokken 1 på natten mandag og lurte på om jeg ville komme hjem til han, men jeg forklarte at det ble litt sent. Så idag bestemte jeg meg for å sende han en slik melding, og jeg har ikke fått svar en gang... Derfor lurer jeg på om jeg skal sende han en melding neste gang han tar kontakt med meg for å fortelle han at jeg ikke gidder å ha sex med han hvis ikke han svarer meg, samt respekterer meg mer. Jeg vet at vi ikke er i et forhold, men jeg blir skuffet uansett. Han er 27, og jeg er 24. Vi bor begge i Bergen og er single. Anonymous poster hash: 4bba3...057 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jeg har hatt kontakt med en fyr i snart ett år, og vi har hatt kontakt i helger og noen hverdager siden den gang. Han liker meg, og jeg liker han, og begge er enige i at sexen vi har er fantastisk. Nå var jeg til han for 3 uker siden så var det jeg som tok initiativ, og jeg har siden ikke sendt han noen meldinger eller møtt han, det samme gjelder han. Men nå er det slik at han sendte meg melding klokken 1 på natten mandag og lurte på om jeg ville komme hjem til han, men jeg forklarte at det ble litt sent. Så idag bestemte jeg meg for å sende han en slik melding, og jeg har ikke fått svar en gang... Derfor lurer jeg på om jeg skal sende han en melding neste gang han tar kontakt med meg for å fortelle han at jeg ikke gidder å ha sex med han hvis ikke han svarer meg, samt respekterer meg mer. Jeg vet at vi ikke er i et forhold, men jeg blir skuffet uansett. Han er 27, og jeg er 24. Vi bor begge i Bergen og er single. Anonymous poster hash: 4bba3...057 Høres veldig guttete ut og sende melding på natten og så ignorere dagen etterpå. Er at han plutselig blir kåt på natten og vil gå etter hva han vil. du skal ikke se bort ifra at han har sendt meldinger til flere en deg. Beste er og bare styre selv og ikke falle for slike feller. visst han vil møtes få han til og gi beskjed dagen før. Du burde ta det at han sender melding til deg så sent som et dårlig tegn. Endret 18. desember 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 TS. Slik jeg forstår deg, er dere kun sexpartner (knullkompisser) og da må du ikke forvente mer. Han spiller nok litt på deg, eller så er du på "vei ut". Synd, hvis du legger mer i dette forholdet. I værste fall, skaff deg andre knullkompiser. Da er det elettere å få denne karen, litt på avstand psykisk. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 TS. Slik jeg forstår deg, er dere kun sexpartner (knullkompisser) og da må du ikke forvente mer. Han spiller nok litt på deg, eller så er du på "vei ut". Synd, hvis du legger mer i dette forholdet. I værste fall, skaff deg andre knullkompiser. Da er det elettere å få denne karen, litt på avstand psykisk. ja visst hun sier at hun har funnet en annen, vil han mest sannsynlig bli desperat. Med mindre han har funnet en annen sex venn. Personlig så tror jeg ikke på sex friends, det vil ta minst 5 måneder før kjærlighet blander seg inn. Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ts her. Jeg har hatt kontakt med en fyr i snart ett år, og vi har hatt kontakt i helger og noen hverdager siden den gang. Han liker meg, og jeg liker han, og begge er enige i at sexen vi har er fantastisk. Nå var jeg til han for 3 uker siden så var det jeg som tok initiativ, og jeg har siden ikke sendt han noen meldinger eller møtt han, det samme gjelder han. Men nå er det slik at han sendte meg melding klokken 1 på natten mandag og lurte på om jeg ville komme hjem til han, men jeg forklarte at det ble litt sent. Så idag bestemte jeg meg for å sende han en slik melding, og jeg har ikke fått svar en gang... Derfor lurer jeg på om jeg skal sende han en melding neste gang han tar kontakt med meg for å fortelle han at jeg ikke gidder å ha sex med han hvis ikke han svarer meg, samt respekterer meg mer. Jeg vet at vi ikke er i et forhold, men jeg blir skuffet uansett. Han er 27, og jeg er 24. Vi bor begge i Bergen og er single. Anonymous poster hash: 4bba3...057 Høres veldig guttete ut og sende melding på natten og så ignorere dagen etterpå. Er at han er plutselig blir kåt på natten og vil gå etter hva han vil. du skal ikke se bort ifra at han har sendt meldinger til flere en deg. Beste er og bare styre selv og ikke falle for slike feller. visst han vil møtes få han til og gi beskjed dagen før. Du burde ta det at han sender melding til deg så sent som et dårlig tegn. Jeg vet at han skal hjem til foreldrene sine nå til jul, og når jeg kjørte forbi leiligheten hans i dag så var det veldig mørkt. Derfor tror jeg han kanskje har tatt flyet til de i dag, men jeg reagerer uansett på at han ikke har svart. Ja jeg blir litt lei meg når han spør meg og jeg svarer, men når jeg spør han så hører jeg ingenting. Jeg tror heller ikke at han har sendt meldinger til mange jenter, da jeg og han har snakket med hverandre om å faktisk bare ha sex med hverandre. Jeg har faktisk hatt sex med to stykker siden jeg møtte han sist, og ja jeg føler meg ekkel. Jeg løy faktisk til han å sa at jeg ikke hadde hatt sex med noen andre, og dette trodde han faktisk ikke på! Vi er rett og slett veldig sleipe begge to, så kanskje han har flere... Føler meg så forferdelig teit når jeg sender melding og sier at jeg er kåt på han uten å få svar. Gud hvor ekkel jeg føler meg.. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Ts her. Anonymous poster hash: 4bba3...057 Jeg vet at han skal hjem til foreldrene sine nå til jul, og når jeg kjørte forbi leiligheten hans i dag så var det veldig mørkt. Slutt med dette tullet! Slutt også å lyve. Jeg har i flere perioder hatt mange damer/sexpartnere (opp til flere pr/døgn), men jeg løy aldri for noen av dem, angående andre. Spurte de, fikk de svar, at jeg hadde andre. Ærlighet varer lengst. At noen ikke "fikset" svaret, brydde jeg meg lite om. Nok av trær i skogen. Slik du driver, er du hekta på typen, selv om du ikke er "tro" mot han. Tror nok også han har andre. Eller så er han i ferd med å miste interessen. Endret 18. desember 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Personlig så tror jeg ikke på sex friends, det vil ta minst 5 måneder før kjærlighet blander seg inn. Kjærlighet? Så folk kan ikke ha det koselig sammen og mye bra sex uten kjærlighet? Naivt! Jeg har hatt nydlig sex med hundrevis av damer, uten at det har vært kjærlighet inne i bildet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Så fint for deg, men denne tråden er ikke om hvor mange man har hatt sex med .... 3 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Så fint for deg, men denne tråden er ikke om hvor mange man har hatt sex med ....Nei, men at kjærlighet ikke har noe betydnig for å ha bra sex! Så det var bare et argument. På samme uvesentlig måte, som kjærlighet og sex Endret 18. desember 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Så fint for deg, men denne tråden er ikke om hvor mange man har hatt sex med ....Nei, men at kjærlighet ikke har noe betydnig for å ha bra sex! Så det var bare et argument. På samme uvesentlig måte, som kjærlighet og sex Ingenting slår kjærlighet og sex ^^ Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg kjenner ikke godt till normene rundt dette med "fuckfriends", men det høres mer ut som et forhold når man begynner å ha forventninger utover sexen og snakker om å være eksklusive. Bare jeg som ikke forstår hvordan det praktiseres? 4 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Ingenting slår kjærlighet og sex ^^ Det er nok en noe annen sex. Men at den er noe bedre fysisk sex, er jeg ikke enig i. Den beste sexen har jeg hatt med damer, jeg ikke kunne tenke meg å være fast sammen med, eller bo sammen med. Så du er enten naiv, eller lite erfaren. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Det er nok en noe annen sex. Men at den er noe bedre fysisk sex, er jeg ikke enig i. Den beste sexen har jeg hatt med damer, jeg ikke kunne tenke meg å være fast sammen med, eller bo sammen med. Så du er enten naiv, eller lite erfaren. Veldig profesjonelt og si det når du ikke klarer og sette deg inn i kjærlighet og sex engang. Det er du som begynner og høres Naiv ut, Jeg hadde nettopp sex 4 timer strekk med en dame jeg er glad i. vi stopper ikke før dama sier nei. Jeg er ikke som deg hvor hoved målet er og få fram hvor bra livet mitt er, jeg fokuserer heller på personen som skriver og ikke meg selv. Endret 18. desember 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Det er du som begynner og høres Naiv ut, Jeg hadde nettopp sex 4 timer strekk med en dame jeg er glad i. vi stopper ikke før dama sier nei. Toskete argument! Og klarer du ikke flere timer, med ei du tenner på? Ha...ha.... Vent til du har noen flere ti-år på deg og noen hundre forskjellige damer/sexpartnere, så kan du uttale deg! Undrer også på om du vet hva kjærlighet er, i din alder. Her må du fokusere på TS og hva hun spør om og ikke legge mer i det enn hun spør om. Dine motiver er uvensentlig. Endret 18. desember 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Helt enig! Kanske du skal vente til du blir "tørr bak øra", før du diskuterer dette. Endret 18. desember 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 *FF-relationship about to end* Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Virker jo som begge har ting å jobbe med ift å legge grunnlaget for et evt varig forhold. Lenke til kommentar
Randitraa Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fikk melding av han i dag tidlig. Han forklarte at han hadde tatt kveld etter siste dag på jobb, og at han var sliten. Han forklarte også at han drar tidlig i morgen tilbake til Oslo. Han ønsket meg god jul:) Men kan han ikke invitere meg over i kveld? Jeg er rett og slett skikkelig seksuelt frustrert og jeg kan tenke meg å se han igjen i kveld før begge tar ferie. Er det teit av meg å sende han melding i kveld for å spørre om jeg kan komme en tur innom? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Fikk melding av han i dag tidlig. Han forklarte at han hadde tatt kveld etter siste dag på jobb, og at han var sliten. Han forklarte også at han drar tidlig i morgen tilbake til Oslo. Han ønsket meg god jul:) Men kan han ikke invitere meg over i kveld? Jeg er rett og slett skikkelig seksuelt frustrert og jeg kan tenke meg å se han igjen i kveld før begge tar ferie. Er det teit av meg å sende han melding i kveld for å spørre om jeg kan komme en tur innom? Ja. visst du vet at han blir og avslå det, for og så ringe deg når han har lyst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå