Gothminister Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Litt ironisk å påstå det i en tråd hvor en bruker med største selvfølgelighet hevder at islam er årsaken til kriminalitet og at det skyldes at det muslimske "folkeslag" er genetisk disponert for kriminalitet og fravær av empati. Og det på et forum hvor du selv med flere sier islam imot både støtt og stadig... Saklig argumentasjon mot islam er hva jeg mener, ikke tøv om at muslimer har gener som gjør dem mer kriminelle en oss. Muslimer er mennesker på lik linje som alle andre og det handler ikke om gener. Det handler om miljøbetingelser man vokser opp under og ideologien. Kritikk mot islam må komme frem i det offentlige Norge. På skoler, fra regjeringen, vi bør gå i fakkeltog mot denne barbariske ideologien som mange mennesker er hjernevasket inn under. Det hjelper lite å sitte på et anonymt forum og kritisere. Samt at samfunnet bør gjøre det mest mulig vanskelig for og kunne praktisere sin ideologi. Men her på berget tilrettelegger vi, altså en islamisering. Men det er det dessverre enkelte som ikke ser, eller vil se er nok mer riktig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Et glimrende intervju med Hege Storhaug her, av Magnus Blaker. Jeg liker journalister som lar intervjuobjektet være "subjekt" og prate fritt.- Det er helt psycho, og jeg blir så fortvilet Vil stoppe all asylinnvandring - og at en slutter å skjære kjønnsorganene av folk. Møt Hege Storhaug i Det store intervjuvet. Det høres sikkert merkelig ut for en del, men det er mye jeg er enig med henne i.Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå