Syar-2003 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Den grønne der på bildet jeg la opp er laget for Packard Bell Easynote TJ76 (din modell). Og kan bestilles her: http://hddcaddy.com/en/packard-bell-hdd-caddy/838-packard-bell-easynote-tj76-hdd-caddy.html Prøver kun å hjelpe deg best mulig vettu. Ikke noe lureri. Endret 20. desember 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Det må definitivt vurderes! Men det får bli til neste gang (mulig at jeg kjøper en ny laptop neste år. Har nesten aldri brukt CD-romen så sannsynligvis kommer jeg erstatte den med en caddy) da det blir ganske dyrt med en SSD, en HDD og den caddyen i samme slengen i forhold til det jeg planla å bruke. Har en sånn verdikode på 100kr fra NetOnNet. Da får jeg den SSHD-en på 1TB til 629kr. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg hadde ikke nølt med å ta ut DVD drevet og satt inn en SSD isteden (så du har 1 SSD og 1 HDD).Du får eksterne DVD enheter til ca 400kr. Bruker selv bare eksternt drev til min stasjonære også. Det meste lastes ned gjennom internett i dag. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Det er vel ingen selvfølge at bussen til ODD-en er like rask som den normale HDD-plassen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Bussen til odd på denne er sata (ikke usb) og det rekker i massevis til en mekanisk harddisk selv med gen 1. SSD monteres i fall internt i maskinen. Endret 23. desember 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) USB er det ihvertfall ikke, nei. Men poenget mitt var at man bør sette SSD-en på den dedikerte plassen fremfor ODD-bayet. Endret 23. desember 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå