Erling E. Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Colin McRae fikk det og nå får også rally-idol Richard Burns det også - sitt eget rallyspill. Petter Solberg hadde vært et bedre valg, mener nå vi. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 vel.. dett ahar jeg vist ein god stund, men noen som veit når det kommer ut? Richard er ein tulling må jeg inrømme, men spillet kan bli bra, ifølge det jeg har lest. Han går for realisme, ikke morro. Som i de andre rælly spella er det for mye basert på morro. Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 vel.. dett ahar jeg vist ein god stund, men noen som veit når det kommer ut? http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14654 - Der er blant annet utgivelsesdato beskrevet. For de andre plattformene kan du bare bruke søkemotoren vår. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Han går for realisme, ikke morro. Som i de andre rælly spella er det for mye basert på morro. Husker et sitat fra det gamle Databladet: "Dette er en fest, og da skal vi f*** ikke ha det moro!" Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Synes skjermbildene var veldig lekre. Naturen ser faktisk realistisk ut. Gleder meg litt til dette spillet, selv om jeg egentlig ikke kan fordra Richard... :-) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Colin snakker mye gøyere engelsk, gøyest av dem alle! Men stakkaren bjynner jo å dra på åra, skal ikke han gi seg litt nå, da? Og når vi er inne på rallykjørere som snakker engelsk (hva nå enn det har med saken å gjøre), så snakker jo ikke hr. Spøddbærr engelsk i det hele tatt, kan noen gi han et forbanna engelskkurs, blir flau av å se han på de offisielle WRC-sendingene! :grine: Men anyhoo, Richard Burns er vel av den typen som har et stort salgspotensiale - og han kjører ikke så verst heller, så så lenge spillet blir bra så kan det være det(/den) samme for meg... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ingen xbox live støtte, dessverre. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Grafikken ser ok ut, men ikke noe banebrytende sammenlignet med nye RalliSport Challenge, og alle de andre bilspilla som kommer fremover. Sjekk ut dette bildet: http://www.gamer.no/bilde.php?produktid=14...rns_rally/4.jpg Sjekk treet helt til høyre... -Vanvittige pixler! Sku nesten tro at man ser på et spill fra midten av 90-åra... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Synes disse bildene er ganske gode: http://www.bhmotorsports.com/RBR/screenshot/9455 http://www.bhmotorsports.com/RBR/screenshot/9446 Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Veldig imponerende. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Noen bilder er penere enn andre.. De siste natur-bildene der er jo knallbra. Lenke til kommentar
Term Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tror det spillet kan bli knall jeg. Nå har jeg 3 spill å glede meg til : colin 4, rallisport 2 og dette :nice: Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Colin snakker mye gøyere engelsk, gøyest av dem alle! Det er veldig sant! Elsker det skotske språket! Uansett: Jeg synes dette ser svært lovende ut. I alle fall er grafikken toppers. Normalt ville jeg vært skeptisk - slik jeg vanligvis er til lisensspill - men jeg tror det faktum at Colin allerede har gjort suksess på markedet vil ha en positiv innflytelse på utviklingen. Richard vil da vel ikke være noe dårligere enn konkurrenten? Rallyspill er jo også av den typen spill hvor det kan ha en avgjørende effekt å få hjelp av en profesjonell sjåfør, da de spilles på samme måte som i virkeligheten. Dette skal jeg følge med på videre! : Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Men folkens, husk. Tommi Makinen prøvde seg også på et sånt her spell, det sugde gnom! Så ikke bli for håpfulle. Men jeg må inrømme at det ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg