Karl Erik Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 To over åtte Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Flott bilde. Sagene Kirke ser bra ut i farger også. http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/sagene-kirke/1110922 Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Takk for det, C.Guzman! Det er første gang jeg får tilbakemelding på et bilde, så da var det hyggelig at du likte det! Selv om jeg ser at jeg har en vei å gå når jeg ser ditt:) Veldig fint! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Takk for det, C.Guzman! Det er første gang jeg får tilbakemelding på et bilde, så da var det hyggelig at du likte det! Selv om jeg ser at jeg har en vei å gå når jeg ser ditt:) Veldig fint! Det er ikke alltid man får kommentarer på bilder. Jeg tror de fleste bildene som blir postet i bildekritikken ikke får noen kommentarer. Godt nyttår Karl Erik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg