AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Er det egentlig greit å ligge med eksen til en kompis? evt. hvor lenge etter at det er slutt bør man vente? jeg vet at det ikke er noe fasitsvar på dette men hva tenker folk? Har havnet i denne situasjonen der hun har gitt klart uttrykk for at pølsa mi skal inn i brødet hennes, det er et halvt år siden kompisen min dumpet henne, det er bare snakk om sex, ikke noe forhold. hjeelp! Anonymous poster hash: 201ca...48f Anonymous poster hash: 201ca...48f Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Blir drama av sånne ting , jeg ville aldri ha gjort det .. Og hva tror du kompisen din syns / sier om det ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Spørs om det er en god venn eller bare en bekjent. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Han er en god venn, jeg vet ikke hva han hadde sagt om det, derfor jeg spør her Når de gjorde det slutt var det mye bitterhet mellom de og de har ikke kontakt, jeg derimot har hatt kontakt med begge parter og han synes det er greit. Anonymous poster hash: 201ca...48f Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde sikkert gjort det selv, så jeg skal i hvert fall ikke si imot. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde blitt heartbroken X 1000 om det hadde skjedd med meg, men jeg lå med eksen til en god venn av meg som nå holder på med en av bestevennene mine i for to uker siden, så karma (og moral) kommer vel snart tilbake regner jeg med. Mitt tips er å ikke gjøre det. Fordi du egentlig kan ha sex med hvem som helst andre i hele verden bortsett fra din venns ekskjæreste, og så lenge hadde følelser for henne da de var sammen er det sikkert sårt for han uansett hvor lang tid det går. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Nå hører det også med til historien at hun tvang på meg en BJ og jeg ga henne en håndjager for å roe gemyttene, har jeg allerede tråkka i salaten?? Jeg hadde aldri trodd at jeg som mann skulle bli utsatt for sexpress i denne skala, men samtidig så er ho veldig pen og ja... jeg har lyst Anonymous poster hash: 201ca...48f Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Så du har fått en BJ og nå spør du forumet om du kan knulle henne? Tåpelig å spørre da du allerede har krysset den grensen du spør om er greit å krysse. Selv går jeg aldri etter mine venners eks'er. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Skal jeg kjøre på mener du siden jeg allerede har krysset grensen? fint om noen andre også som ikke synes dette er tåpelig kan svare. Anonymous poster hash: 201ca...48f Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Han er en god venn, jeg vet ikke hva han hadde sagt om det, derfor jeg spør her Når de gjorde det slutt var det mye bitterhet mellom de og de har ikke kontakt, jeg derimot har hatt kontakt med begge parter og han synes det er greit. Anonymous poster hash: 201ca...48f Hvis han syns det er greit hva faen erre du lurer på da? Er du helt dum eller? Ekke vits å spørre her da vel, du må vel være enda ett typisk troll som kommer innom på diskusjon.no bare for å lage historier som aldri skjedde Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Bond, kunne kanskje misforstås men han sier det er greit at vi har kontakt. Hvorfor så aggressiv tone? jeg spør forumet fordi jeg lurer på dette, har ikke vært borti situasjonen før.. Anonymous poster hash: 201ca...48f Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Spør han, ikke oss. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Bond, kunne kanskje misforstås men han sier det er greit at vi har kontakt. Hvorfor så aggressiv tone? jeg spør forumet fordi jeg lurer på dette, har ikke vært borti situasjonen før.. Anonymous poster hash: 201ca...48f Er du virkelig så dum at du kommer hit for å spørre? Normale mennesker vet allerede svaret. Folk flest vanligvis ligger unna fordi er ikke uten grunn man sier "Bros' before hoes" eller du kan spørre kompisen din om det er greit at du vil holde på med eksen. Du har ikke klart å gjøre noen av delene. Rett og slett barnslig oppførsel av deg. Og du sier han er en god venn også, da er ikke du spesielt god venn mot han når du holder på sånn. Voks opp litt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 En kompis av meg for på ex'en min like etter at hu slo opp med meg. Jeg syntes ikke det var greit iallefall. Har ikke hatt noe særlig kontakt med han etter det.. Anonymous poster hash: 38059...142 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Veldig råttent gjort, selv om det er lenge siden det er slutt kan det være sårt for han at hun ligger med andre. Når det i tillegg er en kompis, ja... Hør med han isåfall, hvis han sier det er greit er det vel bare å kjøre på, men hvis det kun er snakk om sex er det unødvendig å skape drama og såre kompisen din. Finnes andre jenter å ha sex med. Og hvis du skal basere deg på denne tråden og ikke høre med kompisen din er det helt klart nei ihvertfall. Edit: Ser du allerede har hatt sex ja, utrolig hvor lavt noen synker... Endret 18. desember 2014 av Tmz Lenke til kommentar
SmellyJelly Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) ser de er ei stund siden tråden vart skrevet, men om du tilfeldigvis ikke har luftet pølsa inni gråtta hennes enda: IKKE GJØRE DET!Du vil fort angre deg. Hadde du vært min venn og gjort det, jeg hadde aldri snakket til deg igjen.Finst trossalt en gyllen regel: Bro's befoure hoes! Endret 5. januar 2015 av jodaaaaa 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Nvm.... orker ikke svare troll Endret 5. januar 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Enkelt. Spørs først. Hvis ja, kjør på, hvis nei, ligg unna. Kjører du på uansett er det kun kompisen din som vet hvordan han vil reagere. Det finnes ingen "regel" på når det er greit/ikke greit. Noen driter i det, andre bryr seg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nå hører det også med til historien at hun tvang på meg en BJ og jeg ga henne en håndjager for å roe gemyttene, har jeg allerede tråkka i salaten?? Jeg hadde aldri trodd at jeg som mann skulle bli utsatt for sexpress i denne skala, men samtidig så er ho veldig pen og ja... jeg har lyst Anonymous poster hash: 201ca...48f Enkelt. Spørs først. Hvis ja, kjør på, hvis nei, ligg unna. Kjører du på uansett er det kun kompisen din som vet hvordan han vil reagere. Det finnes ingen "regel" på når det er greit/ikke greit. Noen driter i det, andre bryr seg.Det er tydeligvis for sent. Syns hele tråden er latterlig, mest sannsynligvis et troll 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Det er deilig å ligge med eksen til en kompis da, du føler du kjenner kvinnemennesket allerede liksom, blir koselig sex ut av sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå