Yob tvaya mat' Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Hei.. He fått hvite prikker ellernoe på mandlene. Æsj så ekkelt. La ved ett bilde i spoiler men se BARE om du ikke er redd for det! takk for svar! Jeg er ganske redd fpr jeg har ikke hatt det før. Endret 17. desember 2014 av Yob tvaya mat' Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Pusspropper? Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Streptokokker! / annen virus infeksjon. Få tak i noe antibiotika og ta deg en thai massasje. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Vanlige mandelsteiner. Bakterier har forsteinet kalk og spytt. Anonymous poster hash: 92435...bad Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Har fått weifapenin og gått på det i to dager med tre om dagen.. Ser ikke ut til å funke.. Kanskje je skal ta 5 stk i morgen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ser ut som tonsillolitter ja. Det skal ikke være så fryktelig farlig, og er nokså vanlig, men ville gått til en lege og fått de(n) fjernet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ser ut som tonsillolitter ja. Det skal ikke være så fryktelig farlig, og er nokså vanlig, men ville gått til en lege og fått de(n) fjernet.Tviler sterkt på at en lege gidder å bry seg med det. Det er ikke en sykdom, og når det fjernes kommer det gjerne tilbake. Jeg anbefaler heller å gurgle godt med noe desinfiserende (som SB12 eller Corsodyl) to ganger daglig og fjerne de selv. Anonymous poster hash: 92435...bad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg sleit veldig mye med betennelser i mandlene da jeg var mindre. Etter en operasjon for [ fjerne de har jeg aldri hatt noe problem. Hvis dette er plagsomt og kommer stadig tilbake så kan operasjon være noe å vurdere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Tviler sterkt på at en lege gidder å bry seg med det. Det er ikke en sykdom, og når det fjernes kommer det gjerne tilbake. Jeg anbefaler heller å gurgle godt med noe desinfiserende (som SB12 eller Corsodyl) to ganger daglig og fjerne de selv. Anonymous poster hash: 92435...bad Om det har vært langvarig så skal de absolutt bry seg, siden det kan medføre betennelse. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Kanskje det er betennelse jeg har fått nå da? Har støtt og stadig plutselig fått gule klumper i munnen, og når jeg tar den ut så klemmer jeg på den og det lukter rett og slett BÆSJ! Ja, avføring ja. Og når jeg avelger nå gjør det jæævlig vondt, og når jeg skal harke slin så gjør det vindt å dra slimet ned og da er det alltid fult av blod. Æsj! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg er ikke noe helsepersonell, men for meg virker det som du er en kandidat for operasjon. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg er ikke noe helsepersonell, men for meg virker det som du er en kandidat for operasjon.Kurwa.. På hvilket grunnlag da? At det hender av og til (1 gang på 2 uker) at det kommer sånn gul tonsolitt på tunga, tørr faen meg ikke ha smuler i munnen, må spytte ut alt, er så redd det er tonsolitter.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 På grunn av bildet, at det kommer tilbake og hvor plaget du er når du har det. 1 Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Idag ser det slik ut.. Bedre? Lenke til kommentar
trangtrang Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Sånn har jeg hatt det i maaange år, pleier å lyse med Iphonen fremfor speilet ogtrykke litt på mandlene med fingeren så spretter de ut. Er helt ufarlig og meget vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå