Gå til innhold

iPhone 4S og merkelig "temperatur-melding"

RandiA

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette: Jeg har hatt iPhone i mange år, dette er min tredje modell, men jeg har aldri opplevd å få en slik melding på skjermen - jeg hadde lydbok på øret, iPhone i lommen, hadde ikke gått så langt, det var 7 minusgrader. Lydboken sluttet plutselig, jeg sjekker skjermen - den sier at iPhone må avkjøles, for høy temperatur osv...., og den var ikke varm, ikke var det så veldig kaldt heller, jeg har hatt den i lommen i nærmere 20 kuldegrader. tidligere uten at noe slikt har skjedd. Jeg har siste oppdatering på den. Jeg slo den helt av. Gikk på kafe og ventet en stund, og slo den på igjen. Det gikk greit. Men jeg lurer virkelig på hvorfor den ga slikt varsel, et slags termometer på skjermen, og mye rød farge.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har slikt "book-cover" på den, og det var tørt i lommen, men punktet der "kontakten" settes inn ligger fritt da, mener du det kan ha kommet noe fukt inn der? Jeg har hørt om eksplosjoner med mobiler, men det er vel ikke så vanlig, - i hvert fall ble jeg litt skremt. Det er kanskje ikke så alvorlig? (Det var uvant, hatt iPod/iPhone omtrent fra de kom på markedet og ikke opplevd det der før)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Sensorer er litt ustabile da tross alt er en sensor. Naturens lover når det gjelder varme og kulde gir dugg selv om den ligger tørt i lomma.

Det kan selvsagt også være feil på enheten men det nytter ikke klage på en slik feil om den ikke oppstår hyppigere.

At mobiler eksploderer eller smelter skjer fra tid til annen. Batterier kan svelle osv. Derfor oppfordres man ikke til å lade om natten eller uten tilsyn - men det skjer svært sjeldent.

Varmgang i telefoner som blir brukt er vanlig. Mange er heller ikke klar over eller forstår at apper står å jobber i bakgrunnen. Noen restarter aldri telefonen og apper man ikke er klar over står å jobber i bakgrunnen og gjør telefonen varm, tapper batteriet osv.

Man sier telefonen plutselig oppfører seg merkelig men man tenker ikke over at man akkurat har installert en ny app som kanskje forårsaker problemene....

Du kan sikkert bare slappe helt av - og blir telefonen ødelagt uforskyldt får du ny - no problemos!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...