Tangier Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Tenkte jeg skulle kjøpe meg Track IR 5, eneste butikken jeg finner dem hos er flightsim.no for 1399 kr. Noen som har prøvd denne butikken, eller vet om noen andre som fører dette produktet? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Flightsim.no er kjappe med å sende varer, og kan absolutt anbefales fra meg. Kjøpte TrackIR derfra selv, i tillegg til flere andre ordre i løpet av årene. Aldri hatt noen problemer med dem. TrackIR er forøvrig JÆVLIG gøy! Blir noe HELT annet å fly med det, selvom det jo er en liten tilvenningsperiode, og default-innstillingene suger. Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Hehe, da spørs det om jeg prøver dem da, var ikke så alt for værst pris heller, på noen svenske sider kosta den fort 1600, og siden svenske krona er omtrent lik den norske for tiden... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Kjøpte TrackIR 5 og en flightstick fra flightsim.no for et par år siden, ikkeno fishy der i gården så vidt jeg vet:-) Kom vel etter 2-3 dager i posten. Tror det er et enkeltmannsforetak i Bodø som driver selve salget på flightsim.no Endret 17. desember 2014 av BioNor Lenke til kommentar
Tangier Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Awright, jeg ser at det går an å kjøpe TrackClip PRO også, er den TrackClipen som følger med mer enn bra nok, eller burde jeg gå til innkjøp av PRO også? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Nei, TrackClip PRO er bare tøys. Den må monteres på hodetelefoner, og den må i tillegg være koblet til PC'en med en egen USB-kabel. Jeg bruker en billig caps med TrackClip som fulgte med, og det fungerer knall. Bare pass på at du evt. trekker for gardiner og slikt når du spiller, så du ikke får IR-lys utenfra inn i rommet. Da blir TrackIR'en veldig forvirret. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Jepp, drit i den Pro'en, min passet ikke headsettet, knakk uansett i løpet av to måneder og det var et fæla styr med den kabelen. Som Shirmah sier, eneste du må passe på er at rommet er relaltivt mørkt. Endret 18. desember 2014 av BioNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå