Gå til innhold

Har du en lærer på nakken på skolen?

LoS

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke du som gutt har noe særlig å klage over når det gjelder kjønnsdiskriminering. Jenter må leve med å bli klådd på i tide og utide, de må leve med ett skjønnhetsideal som er hinsides hva som er mulig å få til for de fleste jenter osv. Om det værste tilfellet av "kjønnsdiskriminering" du kommer på er at en gutt fikk konfiskert mobilen sin, men ikke en jente, så viser jo det også at gutter ikke har det så gale som du vil ha det til.

jeg har da ikke sagt noe om kjønnsdiskriminering i det store og hele.. har jeg?? sier bare at i den saken.. så er det kjønnsdiskriminering..

og bare så det er sagt, så hater jeg den perverse læreren som jeg har til klasseforstander..

flink er hun til å ødelegge leksearbeidet også..

jeg trivdes med det opplegget som vi hadde: lekser dag for dag, og så må hun komme med denne stygge fordypnigsplanen som bare hjelper lærerne til å gi oss dårligere karakterer.. enten de tenker over det eller ikke... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde en Tysk lærer på Uskolen som hver gang en elev sa noe feil tegna en hengt person som han skreiv navnet til vedkommende over. Mit navn sto ofte på tavla må jeg si. Han spurte også altid de han viste ikke kunne svaret, enda en hel hæv andre folk hold hanna i været. Han kom også med frekke komentarer til dem som ikke viste svaret.

Mot slutten av det året han var lærer så var det bare 1/3 av klassen igjen. Gjet hvem jeg var blant... riktig, de som slutta.

Off topic.

På mit første år på VGS allmen hadde vi en klassestyrer som var komunist. :-)

Han var en kul klasse styrer da. Han kom med kule komentarer ofte, de gikk i svart humor. (komentarene hans hang ikke ut enkelt personer, bare sån for å si det)

Lenke til kommentar
hehe.. kan du komme med noen eksempler??

:lol:

Det er nå 2 år siden så jeg husker ikke noen slik han sa de.

Tenke, tenke, skal vi se.....

Jeg husker desverre ingen av replikkenne han sa, men jeg husker noen av situasjonende vi var oppe i da han kom med de.

1: Det var brann alarm, og vi fikk ikke samla alle i klassen. Han kom med noen morrsomme komentarer om at de brente vel inne, eller noe slikt.

2: Vi var på en bli kjent tur, overnatta på ei øy med et sted laga oprinnelig for oslo folk. Ei jålette jente blei trekt til å vaske ute doen. (noen hadde også sølt Solo over heile dassen for og gjøre alt værre). Han kom da med en hel drøss kule komentarer. (Ho tokk seg neppe nær av de kommentarende, på den måten ho åverreagerte burde ho skjønt at folk ikke kan holde tett)

Husker desverre ikke hvordan de forskjellige replikkanne han sa var. Han kom jo med kule replikker i timanne å da.

Lenke til kommentar

jess, nå husker jeg noe ifra fjoråret på skolen.

tysklæreren hatet meg, alle visste det og alle snakket om det.

jeg fikk ikke lov å sitte med bestekompisen min siden vi lo for mye, og jeg ble sendt ut på gangen hele tiden fordi jeg lo hele tiden.

i all stillhet gav hun meg strykkarakter i faget, og jeg kom ingen vei med å klage.

Lenke til kommentar

mange i klassa mi har fått hørt mye rart, at vi er talentløse sa engelsklærern.. att vi var pappskaller, talentløse og idioter osv har mattelærern sagt.. så vi blir jo inspirert til å fortsette bra ... mattelærern sa også att vi var den værste klassa han hadde hatt de siste 25 årene...

Lenke til kommentar
og hvordan gjorde du det på prøver da?

jeg gjorde det elendig på samtlige prøver jeg hadde med henne. jeg kunne mere tysk før jeg traff henne enn jeg kan nå. det var ikke en elev som ikke klaget på ho, hu var en tysk dame som var dritsur hele tiden, hu kunne ikke noe særlig godt norsk og var ikke noe flink å lære ifra seg.

Lenke til kommentar
Tysklærere er en egen rase`?

Ja, det tror jeg. Hun jeg har kaller meg nazist og rasist, kun fordi jeg er interessert i norrøn mytologi, hører på svartmetall og misliker store deler av utlendingene på skolen. (Ikke pågrunn av dems hudfarge eller noe slikt, men fordi de oppfører seg som tåpelige idioter).

Det er egentlig ikke så hyggelig å bli kalt nazist.

Lenke til kommentar
og hvordan gjorde du det på prøver da?

jeg gjorde det elendig på samtlige prøver jeg hadde med henne. jeg kunne mere tysk før jeg traff henne enn jeg kan nå. det var ikke en elev som ikke klaget på ho, hu var en tysk dame som var dritsur hele tiden, hu kunne ikke noe særlig godt norsk og var ikke noe flink å lære ifra seg.

ok.. hadde en slik lærer selv.. bare at hun ikke var frekk og ikke gav dårlig karakterer "forde"...

Lenke til kommentar

Hadde nesten alle lærere etter meg på både barne og ungdoms skole, jeg har konsontrasjonsproblemer og kan ikke noe for det... Fikk dårligere karakterer en folk jeg hadde flere rett en på prøver og slikt...

Hadde alle untatt 1 eller 2 feil på ei matte prøve engang, fikk en 4, ei i klassa hadde 4-5 feil og fikk 6!

Lenke til kommentar

samfunsfag lærern *grin*

2 i karakter...å lærern min er sjuk(klasse styrern)

får jo nesten annmerkning hvis vi snakker med hverandre :grine:

også husker jeg på barneskolen...hvis jeg ble dytta ned av pulten fikk jeg kjeft, det finnes ingen retferdighet! :grin:

Lenke til kommentar
det finnes ingen retferdighet! :grin:

Det har du helt rett i, gjett hvem som ikke slipper ovennevte elektronikk eksamen fordi jeg går det faget i tilfelle jeg skulle stryke på eksamen.

Det er et forpult møkkasystem på skolene, skal ikke jeg få lov til å ta eksamen på nytt, bare fordi jeg går faget!?

Her kommer det med rettferdighet: det finnes ikke rettferdighet, man blir syk på eksamen og må ta samma faget på nytt! *store krokodilletårer*

Uansett, norsklæreren vi hadde i fjor, som klassen min har i år, (takk gud for fritak i norsk *grin* ) er en merkelig skrue.

I fjor fikk jeg annmerking fordi jeg rulla meg en røyk i de siste 5 minuttene av timen! Og så på anmkerkingene til en i klassen i dag :lol:

"Leker med kalkulatoren i timen" :lol:

Nei, det finnes ingen rettferdighet her i verden :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Ser dette er en gammel tråd, men hva gjør vell det...

Jeg har nettopp begynt på vk1 elektromekanisk og har gått vk1 maskinfag tidligere.

Jeg trur jeg har et problem nå det gjelder norsklæreren, noe som jeg småligt merket tidligere. Kan og si at jeg har hatt hun nå jeg gikk vk1 maskinfag. Hun ga meg stryk, men jeg gjorde ikke stort, men jeg synes jeg burde fått en 2'er.

Jeg har andre ambisjoner i år, og har planlagt og gjøre det bra. Men læreren er konstant ute etter meg, uansett hva det er. Første timen jeg hadde henne så pirket hun altid med noe jeg gjorde feil. Selv om folk snakket rundt meg så sier hun mitt navn, men jeg tenkte at hun kan ikke se alt som foregår bakerst i klasserommet.

I dag så hadde jeg med meg bøker,blokk og selvfølgeligt penn.

Jeg jobbet greit nokk i timen, og viss folk snakket med meg og jeg begynte å le litt, PANG mitt navn ble ropt opp.... Jeg måtte faktisk flytte meg helt frem, men det måtte noen andre og. Men de bråket faktisk,og forstyrret meg så jeg tenkte at det faktisk det var bra at hun gjorde det. Men selvfølgeligt måtte jeg og frem, noe som jeg ble overrasket av.

Når vi snakket litt om låneord osv så blei jeg ignorert noen ganger, når jeg prøvte å gi henne svar på det hun spurte klassen om.Selv om andre ga det samme svaret så ble

di ivertfall hørt.

Når vi fikk lov å gå så var jeg den siste som gikk, trur du faen ikke at hun klaget på at jeg måtte ta med penn og bøker. noe som overrasket meg. Hun kan ikke ha vært så blind at hun ikke såg at jeg pakket ned bøkene og at jeg faktisk jobbet i timen. Så jeg sa at jeg hadde bøker og penn osv, da begynner hun å klage over at jeg bråkte i timen! Hun sa og et ord som jeg ikke husker, men det var ivertfall noe som jeg ikke gjorde.

Jeg har bare lyst å få med meg det hun sier, ikke krangle med henne eller i det heile tatt bli kjent med henne.Misliker henne sterkt,og liker ikke måten hun behandler folk i timen. Greit nokk at folk kan holde kjeft, men det finnes måte på. Hun pirker borti meg, selv om jeg sier at jeg snakker om det vi pratet om i timen så betyr ikke det noe.

Jeg skal ha samtale med klasseforstanderen snart, jeg skal si dette til han og at jeg gidder ikke å holde ut med den måten hun behandler meg på. Til og med kammeraten min ble overrasket og ser at hun er litt ute etter meg. Skal høyre med noen andre i klassen for å se om andre synes eller ser det. Da har jeg litt ekstra og gå på.

Det sies at elevene skal behandle lærerer med respekt, men det skal gå motsatt og.

Hun fortjener ikke mye respekt fra meg, og jeg skal ikke finne meg i at hun skal drive på slik!

Arhh, har nesten lyst å klabbe til henne! :realmad:

Prøver å gå fra nynorsk til bokmål, så skriver så ei H**e.... :p

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...