Christopher Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny 17" LCD skjerm og lurer på hva som er mest for pengene. Prisen må ikke være for høy, men sånn midt på treet. Er det noen anbefalinger med god begrunnelse, vis gjerne til tester! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har selv undersøkt dette i et par uker nå, er helt på randen til å kjøpe ny pc. D spørs helt hva du leter etter i en LCD-skjerm. Er du hardcore gamer og setter kjappe reaksjonstider forran både bildekvalitet, lysfordeling og andre features hadde jeg sett på en Hyundai Q17S. Hvis du derimot ikke spiller ekstremt mye er Eizo's L557 det klart beste valget etter min mening, eksellent på alle områder utenom spill, men selv her duger den. - Cal Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har selv undersøkt dette i et par uker nå, er helt på randen til å kjøpe ny pc. D spørs helt hva du leter etter i en LCD-skjerm. Er du hardcore gamer og setter kjappe reaksjonstider forran både bildekvalitet, lysfordeling og andre features hadde jeg sett på en Hyundai Q17S. Hvis du derimot ikke spiller ekstremt mye er Eizo's L557 det klart beste valget etter min mening, eksellent på alle områder utenom spill, men selv her duger den. - Cal 100 % enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå