Gå til innhold

Hull i ørene på gutt


Bahaa

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen enkle spørsmål (tror jeg), jeg lurer på. Og før dere sier at jeg burde google det først, har jeg gjort det, men ender alltid opp med forskjellige svar og til slutt ender det bare opp med rot.

 

Ja, tenkt å ta hull i ørene og bruke falsk plug, noe som dette: http://www.spencersonline.com/product/bk-uv-fake-plug/

 

Men da lurer jeg på, kan jeg bruke den jeg linket til med en gang etter at jeg har tatt hull i ørene eller må jeg la det gro elns? Unnskyld for skikkelig teite spørsmål, men jeg har virkelig ingen erfaring med hull i ørene. Og vil det synes at de er falske liksom?

 

Takk for all hjelp på forhånd :)

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ja de burde få en ukes tid på å gro ihvertfall. Kanskje lengre å, men det må du kjenne selv. Når det ikke er vondt lengre og du føler det er greit.

Det kan jo selvfølgelig sees, men man ser det som regel ikke ved første blikk eller på litt avstand. De fleste som har utvidelser bruker tunnels så det er ofte vanlig at man forbinder slike plugger som fake, men det gjør jo egentlig ikkeno, sålenge du vil ha det sånn eller liker det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...