ThorSteinar Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei.Er det sånn at man ikke får brukt product key som man har under laptop?Isåfall, hva må jeg gjøre om jeg skal formatere? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei. Er det sånn at man ikke får brukt product key som man har under laptop? Isåfall, hva må jeg gjøre om jeg skal formatere? Keyen blir vel låst til enmaskin, dvs du kan reinstallere på samme maskina, men ikke på en annen. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Kommer vel litt an på hvilken Windows versjon det er snakk om. Men hvis du skal reinstallere maskinen som har produktnøkkel på seg skal ikke det være noe problem så lenge du bruker riktig recovery kit som passer nøkkelen. Lenke til kommentar
ThorSteinar Skrevet 18. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2014 Kommer vel litt an på hvilken Windows versjon det er snakk om. Men hvis du skal reinstallere maskinen som har produktnøkkel på seg skal ikke det være noe problem så lenge du bruker riktig recovery kit som passer nøkkelen. Hvor finner jeg evt recovery kit. Og når lappen under laptopen er borte, hvordan finner jeg da product key? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hvilket operativsystem er det snakk om? Fulgte det med noen cd'er da du kjøpte maskinen? Hvis det er Win8 så skal produktnøkkel ligge registrert i BIOS, med win7/xp/vista så kan du prøve jellybean keyfinder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå