Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Helgepappa som får sykt barn på døra.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Er det jeg som er vrang her? Eller er det hun?

 

 

Anonymous poster hash: 35781...65d

Ja, du er vrang!! Så det er greit at eksen skal bli eksponert men ikke du? Og når unger er syke trenger de støtte i fra sine foresatte og ikke bli skjøvet ut. Og det er en ting som er sikkert er at de merker med engang at du oppfører deg underlig når de kommer for å være hos deg, enten de er syke eller ei..

 

Så ta deg litt sammen, og vær litt mann..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke dette litt an på barnets alder? Behovet for å ha omgang med begge foreldre øker proporsjonalt med alderen. Et barn på seks mnd har ikke behovet for å flyttes fra en forelder til en annen like hyppig som en barn på to.

 

Det er et viktig poeng ja. Så små barn har nok best av å være der de er til de er friske igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I en del familier er det slik at mor jobber deltid, og at hun i tillegg tar alt hun kan av sykedager med barna.

Er vel kanskje derfor at trådstarter stiller spørsmålet.

Men når foreldrene bor hver for seg, kommer det an på tilfeldigheter hvem som får det syke barnet.

 

Kan vel tenkes sjeldne situasjoner der barnet er for sykt til å transporteres til den andre forelderen, men den vurderingen er det forelderen som skal bringe, som gjør.

Lenke til kommentar

TS. Glemte bort hele tråden.

 

Normalt har jeg ikke noe stort i mot å få et sykt barn, men ble stresset rett før jul fordi ungen hadde fått lungebetennelse og jeg hadde ganske mange planer for romjulen siden jeg hadde både ferie og barnefri og så ikke hvilken rolle en dag fra eller til kunne spille. I tillegg var jeg redd for å smitte min far som har svært nedsatt allmenntilstand, men det gikk heldigvis bra.

 

For ordens skyld: Jeg hadde ungen, blei smitta, men var over det verste før julaften.



Anonymous poster hash: 35781...65d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...