Gå til innhold

Reperasjon av iPhone 5S

Litasimas

Anbefalte innlegg

Jeg har en iPhone 5S som jeg fikk i Mai 2014. Den funka veldig bra i starten, men i midt i sommer klarte jeg å miste den på asfalten og deler rundt frontkameraet ble ødelagt, men nesten ikke noe over skjermen. Så nå har jeg et frontkamera uten glass foran. Etter at det skjedde, kom det støv i kameraet og det vil jeg gjerne ha vekk! Jeg har prøvd å støvsuge det vekk og blåse, men funker ikke. Noen som har en metode hvordan jeg kan løse dette?

Også batterilevetiden har blitt betraktelig mye dårligere.. Du forstår hva jeg mener med det, men det går an å surfe, spille av musikk og spille en liten stund før batteriet går, men det er som sagt dårligere.. Dette kan muligens skyldes kuldeskader eller at jeg har ødelagt batteriet ved å bruke iphonen mens jeg lader den? Uansett, hvordan kan jeg fikse det?

Hvis ikke noen av de problemene kan løses gratis, hvor kan jeg sende den inn på reperasjon? (enten en pålitelig nettside eller butikk) Jeg vil også betale minst mulig penger for å eventuelt reparere frontkameraet, skjermen og batteriet :)

PS: Jeg bor i nærheten av Drammen, så er det noen billige butikker i nærheten er det bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...