Anders3 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har et stort problem med mit Sapphire Radeon 9700 atlantis. Problemmet er at pc'en klikker, skjermen blir helt svart. Og den låser seg helt. Kjøpte korte i februar, og hadde et lignenes problem første gangen... men det forsvannt etter en måneds tid. Og problemet kom igjenn etter at jeg formaterte i høstferien.. Det kommer i spill, windows+++ Etter innstalasjon av catalyst 3.8 kom det en feilmelding der det sto : "VPU Recover" men denne feilmeldingen kom bare et par ganger... Nå klikker pc'en uten at det kommer opp VPU Recover. Har prøvd å innstalere Catalyst 3.4 3.7 3.8 Bruker nå 3.7 Min hardware er: Asus p4g8x deluxe 512 twinmos ddr3200 120 wd 8mb cache 120 sb 8mb cache (ikke raid) Sapphire Radeon 9700 atlantis Noen som har hatt et lignenes problem, eller noen forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Catalyst 3.8 har en ting som heter VPU-Recover, så fikk du den da du hadde 3.8, men ikke noe ellers, så er det nok en hardware-feil på kortet ditt. Jeg hadde sendt det inn til rep, evt fått det byttet hvis det er innenfor garantitiden. Lenke til kommentar
Anders3 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Kjøpte korte av komplett i februar.. Noen som hvett om jeg har noe garanti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå