FB.011007441061002 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Naturens maleri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Innlegget mitt har visst faltl ut, så jeg prøver meg igjen. 1. Sjelden med så fine naturlige farger på fjell. 2. Ser ut til at du har fått fram alle nyansert her. Spennende å se på. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Herlige farger i diagonal retning over flata. Jeg ville ikke bli forundra om du har dratt litt ekstra i fargemettingspaken hvilket etter mine regler er fullt lovlig for å få mest mulig futt ut av motivet da jeg er mer interessert i bilder som sådant enn det 100% perfekte fotografi. Jeg kunne tenke meg et kutt på Ca. 1 cm i venstre kanten for å unngå linjer og elementer ut i nedre venstre hjørne. Tror faktisk bildet tjener mer enn det taper på en slik operasjon. Et rammeverk med et bredt sort passepartout tror jeg ville fått dette motivet enda mer fram. Jeg dro det opp i fullstørrelse mot helsvart bakgrunn og syntes det funka bra. God skarphet i fint lys henter ut fargene og detaljene. Det bølgete linja som går ut på høyre ramme og bryter med det andre synes jeg også er et fint pluss i bildet som man kan tolke som figurativt naturalistisk eller som en rein abstrakt. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Utrolige farger - og et godt öye som klarer å se og fange dette! Regner med at dette er et lite utsnitt......? Lenke til kommentar
FB.011007441061002 Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Ja, det er et lite utsnitt fra et berg i fjæra. Vann over lang tid er nok kilden til fargene. Midt på bildet ligger det rester av et blåskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg