Kris83 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Fikk inn ett beløp på konto idag som er merket skatt/arbeidsgiveravgift. reservert transaksjon. jeg fikk skatteoppgjøret mitt i juni, og er vanlig arbeidstaker, og dette beløpet kom veldig overraskende, men gledelig selvfølgelig. kan dette vær en feil, og bli trekt tilbake i og med det er reservert mon tro? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Arbeidsgiveren kan trekke fra feilutbetalinger i senere lønnsutbetalinger. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk inn ett beløp på konto idag som er merket skatt/arbeidsgiveravgift. reservert transaksjon. jeg fikk skatteoppgjøret mitt i juni, og er vanlig arbeidstaker, og dette beløpet kom veldig overraskende, men gledelig selvfølgelig. kan dette vær en feil, og bli trekt tilbake i og med det er reservert mon tro? Rart. Enten noe feil i teksten eller en feilutbetaling sannsynligvis. En vanlig arbeidstaker skal ikke få noe som klassifiseres som skatt/arbeidsgiveravgift til sin konto. Prøv å finn ut hvem det er fra og kontakt dem. Hvis det er fra arbeidsgiver og det er en feilutbetaling kan de trekke dette fra fremtidige utbetalinger sannynligvis. Står nok noe om det i arbeidskontrakten din. 1 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Reservert betyr vel bare at det ikke er bokført enda i banken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå