Sampson Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Jeg leste denne artikkelen http://www.nrk.no/ostfold/her-skraper-politiet-rutene-til-sovende-bileiere-1.12106783 Selv bruker jeg slike, oftest med firmareklame på, ikke fordi de nødvendigvis er gratis, men fordi de er lett å bytte ut når de blir slitt og ikke tar skikkelig lenger. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i flere slike gratis?
kjetilkl Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 Vet at f.eks Riis Bilglass har - tror også de fleste tele-butikkene har nå - er bare å ta seg en runde på kjøpesenteret og spørre også?
Sampson Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Skrevet 17. desember 2014 Vet at f.eks Riis Bilglass har - tror også de fleste tele-butikkene har nå - er bare å ta seg en runde på kjøpesenteret og spørre også? Gis dette til igler også? Ergo slipper å bytte frontrute for å få fra riis feks ^^
Andrull Skrevet 17. desember 2014 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Isskrape, er ikke det bare en skive plastikk? Må da være mulig å brukte omtrent hva som helst? Aka. noe du finner over alt, gratis. More or less. Endret 17. desember 2014 av Andrull
Sampson Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Skrevet 17. desember 2014 Isskrape, er ikke det bare en skive plastikk? Må da være mulig å brukte omtrent hva som helst? Aka. noe du finner over alt, gratis. More or less. Nei de er ganske tykk, og de tar tynne islag mye bedre enn de store som ofte er mer slitt og myk plastikk på
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Sjekk: www.gjerrigknark.com. god gammel traver
Snylter Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Jeg tok med meg en liten bunke fra Bertel O. Steen i dag
Runar Skrevet 23. desember 2014 Skrevet 23. desember 2014 Send meg adressen din på PM, så skal du få en bunke med fine, holdbare isskraper! 2
Sampson Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Skrevet 23. desember 2014 Send meg adressen din på PM, så skal du få en bunke med fine, holdbare isskraper! Sier absolutt ikke nei til noe slikt!
Runar Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Pakken er sendt! Jeg tok meg den frihet å sende med noen andre småting vi har på lager, mest for moro skyld. Håper isskrapene faller i smak! God jul
Sampson Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Skrevet 29. desember 2014 Internett er ganske så fantastisk! Her var det mye swag fra NorSIS og Slettmeg.no Stilig! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå