Sampson Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg leste denne artikkelen http://www.nrk.no/ostfold/her-skraper-politiet-rutene-til-sovende-bileiere-1.12106783 Selv bruker jeg slike, oftest med firmareklame på, ikke fordi de nødvendigvis er gratis, men fordi de er lett å bytte ut når de blir slitt og ikke tar skikkelig lenger. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i flere slike gratis? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Vet at f.eks Riis Bilglass har - tror også de fleste tele-butikkene har nå - er bare å ta seg en runde på kjøpesenteret og spørre også? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Vet at f.eks Riis Bilglass har - tror også de fleste tele-butikkene har nå - er bare å ta seg en runde på kjøpesenteret og spørre også? Gis dette til igler også? Ergo slipper å bytte frontrute for å få fra riis feks ^^ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Isskrape, er ikke det bare en skive plastikk? Må da være mulig å brukte omtrent hva som helst? Aka. noe du finner over alt, gratis. More or less. Endret 17. desember 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Tror gjensidige deler ut gratis Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Isskrape, er ikke det bare en skive plastikk? Må da være mulig å brukte omtrent hva som helst? Aka. noe du finner over alt, gratis. More or less. Nei de er ganske tykk, og de tar tynne islag mye bedre enn de store som ofte er mer slitt og myk plastikk på Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Sjekk: www.gjerrigknark.com. god gammel traver Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg tok med meg en liten bunke fra Bertel O. Steen i dag Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Send meg adressen din på PM, så skal du få en bunke med fine, holdbare isskraper! 2 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Send meg adressen din på PM, så skal du få en bunke med fine, holdbare isskraper! Sier absolutt ikke nei til noe slikt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Pakken er sendt! Jeg tok meg den frihet å sende med noen andre småting vi har på lager, mest for moro skyld. Håper isskrapene faller i smak! God jul Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Internett er ganske så fantastisk! Her var det mye swag fra NorSIS og Slettmeg.no Stilig! 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Godt å se pakken kom trygt frem! ^^ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå