Walter_S Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Desember-sol og tåkedotter... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Aldeles nydelig. Kan ikke finne noe å trekke, men mye positivt å fremheve. Nøyer meg allikevel med å si: Magisk belysning, og flott utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Aldeles nydelig. Kan ikke finne noe å trekke, men mye positivt å fremheve. Nøyer meg allikevel med å si: Magisk belysning, og flott utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Jo - takk, Ragnar. Jeg må jo innrømme at jeg selv også er fornøyd med dette bilde, tatt under vanskelige lysforhold og ved å skyte rett mot sola, med de problemene (flare!) det vanligvis gir. Men denne Sigma ART 18-35mm må ha meget bra coating på frontelementet fordi jeg ikke fant en eneste "boble". Mvh, Walter Lenke til kommentar
a.k Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Et herlig bilde Walter som fyller en med ro i disse stresstider. Mvh Arvid K Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Flott bilde! - som föyer seg inn i rekken av en serie meget gode bilder fra deg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Aldeles nydelig. Kan ikke finne noe å trekke, men mye positivt å fremheve. Nøyer meg allikevel med å si: Magisk belysning, og flott utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Joda, både objektiv og fotograf er bra ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Herlig lys og farger her, Walter. Skulle nesten tro du hadde forgylt svabergene før fotografering. Kompen sitter som vanlig og det gjør forsyne meg skarpheten au. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Hei a.k, Fredrik, Rolf Magne og Roar - og takk for hyggelig kommentar! Mvh, Walter Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Fantastisk flott landskapsbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg