Gå til innhold

6600 er en drøm!


_THX_

Anbefalte innlegg

Så er det greit for meg som sitter her med 6600 i hånda, og taster i vei, mens det enda er folk som sitter å venter på den i posten. DERE har noe å GLEDE dere til!

 

Dette er helt klart den beste mobilen som jeg har vært borte i. Skjermen er bare helt rå i tillegg :D

 

:woot: 6600 4ever :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er faktisk liten. Jeg ble overraska da jeg åpna pakka og så hvor liten den faktisk var. Jeg er storfornøyd

 

 

Har forresten ett spørsmål til dere andre som har 6600:

 

Lada dere mobilen i 12 timer den første gangen?

 

Noen sier at det bare var nødvendig med de gamle batteriene, til tidligere modeller osv. Men derimot nå så skal det gå virkelig fort og være ferdig etter 1.5 timer ca...

 

takker for svar

 

_THX_

Lenke til kommentar
Er det symbianOS på den?

Ja, ellers hadde den vært rimelig uinteressant... Det er jo Symbian som rocker!

 

Angående lading, så er det vel bare å se i manualen som følger med. Det pleier å stå ting om førstagangslading der. Hvis det ikke står noe spesielt, så skal den nok ikke lades lenger enn til batteriet er fullt. Det tror jeg også er tilfelle.

 

Hvis den skal lades i haugevis av timer første gangen for å oppnå best kapasitet, så ville det garantert vært nevnt i manualen.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en 6600, men.. har hørt at batteriet holder kort tid før d må lades, stemmer det? Er det noen av dere som kan si meg hvor lenge batteriet holder mellom hver lading? Jeg ringer ikke mye, ca. 15 min. hver dag, og noen sms, 5-6 stk.

 

Hilsen G. :roll:

Lenke til kommentar
Hei alle sammen.

Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en 6600, men.. har hørt at batteriet holder kort tid før d må lades, stemmer det? Er det noen av dere som kan si meg hvor lenge batteriet holder mellom hver lading? Jeg ringer ikke mye, ca. 15 min. hver dag, og noen sms, 5-6 stk.

 

Hilsen G. :roll:

For å si det sånn: Den takler mer enn at dine "krav" tilfredsstilles i høyeste grad...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...