_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Så er det greit for meg som sitter her med 6600 i hånda, og taster i vei, mens det enda er folk som sitter å venter på den i posten. DERE har noe å GLEDE dere til! Dette er helt klart den beste mobilen som jeg har vært borte i. Skjermen er bare helt rå i tillegg 6600 4ever Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 nå nå..du er ikke alene om å ha den da.. *s* Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg kaster meg på bølgen av folk som har 6600 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er telefonen virkelig så god? Er det symbianOS på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 er den ikke stor da? ikke størrelsen som teller.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg syns faktisk den er liten. Og den har Symbian OS ja. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Den er faktisk liten. Jeg ble overraska da jeg åpna pakka og så hvor liten den faktisk var. Jeg er storfornøyd Har forresten ett spørsmål til dere andre som har 6600: Lada dere mobilen i 12 timer den første gangen? Noen sier at det bare var nødvendig med de gamle batteriene, til tidligere modeller osv. Men derimot nå så skal det gå virkelig fort og være ferdig etter 1.5 timer ca... takker for svar _THX_ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Min ble ferdig lada rimelig kjapt. Nesten 2 timer. Har den fortsatt kobla til laderen da. Håper andre her kan svare også. Er veldig nysgjerrig på akkurat det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er det symbianOS på den? Ja, ellers hadde den vært rimelig uinteressant... Det er jo Symbian som rocker! Angående lading, så er det vel bare å se i manualen som følger med. Det pleier å stå ting om førstagangslading der. Hvis det ikke står noe spesielt, så skal den nok ikke lades lenger enn til batteriet er fullt. Det tror jeg også er tilfelle. Hvis den skal lades i haugevis av timer første gangen for å oppnå best kapasitet, så ville det garantert vært nevnt i manualen. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Leita etter det i manualen ang lading...og jeg fant ikke noe. Ikke noe...så medengang den var ferdig ladet så tok jeg den av og begynte å bruke den...pytt pytt.. AKIRA Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Batterier skal stå til ladning mellom 14 til 48 timer føste gangen(ikke tenk på hva mobilen gir signal om), så skal den brukes hel tom. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 til 48 timer? Det hørtes litt lenge... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 khmoe: Det finnes forskjellige typer batterier... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Batterier skal stå til ladning mellom 14 til 48 timer føste gangen(ikke tenk på hva mobilen gir signal om), så skal den brukes hel tom. Gammelt ordtak. Gammelt ordtak... På "nye" mobiler må man ikke det... Lenke til kommentar
y_not Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Gammelt ordtak. Gammelt ordtak... På "nye" mobiler må man ikke det... Sant nok, men det skader ikke....Ericsson derimot har 8t.. Nokia lar jeg stå i 12+16t. Står den mer enn 24t kan det være skadelig for batteriet. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva er det som er bra med Symbian OS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 symbian er vel et operativsystem for lettere dingser som mobil og pda såvidt jeg har forstått.. det er ikke bare nokia som bruker det.. Lenke til kommentar
garry Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei alle sammen. Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en 6600, men.. har hørt at batteriet holder kort tid før d må lades, stemmer det? Er det noen av dere som kan si meg hvor lenge batteriet holder mellom hver lading? Jeg ringer ikke mye, ca. 15 min. hver dag, og noen sms, 5-6 stk. Hilsen G. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei alle sammen.Lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg en 6600, men.. har hørt at batteriet holder kort tid før d må lades, stemmer det? Er det noen av dere som kan si meg hvor lenge batteriet holder mellom hver lading? Jeg ringer ikke mye, ca. 15 min. hver dag, og noen sms, 5-6 stk. Hilsen G. For å si det sånn: Den takler mer enn at dine "krav" tilfredsstilles i høyeste grad... Lenke til kommentar
akseln Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har ladet batteriet 2x allerede, men så har jeg også brukt den mye med bt synk, email, surfing mm. Dette skrives via 6600 og Opera. Ganske konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå