Jan Åge Henriksen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 ,, Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Velkomponert og flott bilde Godt lys og fin dybde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Flott bilde, det lille tåkefeltet som skiller vann og land gjør det enda mer severdig , og er her det for en gangs skyld riktig å ha med mye forgrunn ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Nok en gang dunker du til med skikkelig snadder nordfra. Blei litt nysgjerrig på lukkertia som virker å være ganske så perfekt her, men dårlig med opplysninger som kom opp da jeg klikket på exif. Herlig lys og farger i bilder som vitner om stemning til tusen. Den lave kameravinkelen gjør jobben sin perfekt. Nå er jeg som den pirken jeg er litt inne på litt i underkant av 1 cm kutt i høyrekanten både for å la linja som avslutter fjellet gå rent uten bue ut på ramma og la kuttet gå inne i den store steinen nede. Slett ikke sikkert jeg har rett for smaken og baken skal jo også ha et ord med i laget. men nå er det da hvertfall nevnt. Roar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Jan Åge. Et herlig bilde med flotte farger. En lang forgrunn som gir en fin dybde i bilde og allikevel nok høyde til himmelen. Flott. Mvh Thor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg