cehanh Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei! Jeg skal nå snart gå ut til de forskjellige interiørbutikkene jeg ønsker å jobbe hos, siden jeg ikke finner noen utlyste stillinger på nett. Men først vil jeg dele med dere her, om hvordan søknadsteksten min ser ut Hvordan kan jeg forbedre denne eller er den ok? Behov for deltidsansatt eller ekstrahjelp? Jeg er "jente/gutt" på "år" som studerer "studie". Jeg har svært gode kommunikasjonsevner, liker å prate med mennesker og skape god stemning rundt meg. Som person er jeg proaktiv, svært omgjengelig og har sterk lærevilje. Jeg er kort sagt en varm person som liker å spre glede. Min nåværende deltidsstilling er som "stilling og hos hvem". Gjennom stillingen har jeg fått bekreftet min teoretiske forståelse av "fagområdet" i praksis, men dessverre opplever jeg stillingen som upassende til tross for at jeg virkelig har prøvd så langt inn som 5 av 6 måneders prøvetid. Jeg velger derfor å søke etter en ny arbeidsgiver. Jeg ønsker meg nye utfordringer på "fagområdet" som jeg har kunnskap og interesse for, og en eventuell ledig stilling hos dere i "ønsket arbeidsgiver"er derfor veldig interessant for meg. Jeg har stor interesse for interiør og innredning, samt gaver og alt småting i hus og hjem. Det er nettopp dette som motiverer meg mest til å søke hos dere. Jeg håper jeg har vekket en interesse som gjør at jeg kan få muligheten til å komme og presentere meg og min CV ytterligere for dere i en samtale. Med vennlig hilsen "Fullt navn" Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Er jo bare å slenge ved CV'en! Pluss at du burde fylle inn korrekt info inni anførselstegnene. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 ikke beskriv gammel stilling som "upassende" 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Du trenger aldri begrunne for ny arbeidsgiver hvorfor du sluttet i den forrige jobben. Og da skal du hvertfall ikke si noe negativt om den andre bedriften. Da tror sjefen du kommer til å gjøre det samme når du evt slutter hos dem også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Skriv aldri noe sånt som det om din gamle/nåværende arbeidsgiver, det gir bare et sytete inntrykk. Du er der for å gjøre en jobb, og om det ikke passer for deg så er det greit, men ikke legg ansvar eller skyld på arbeidsgiver ved å si at du "virkelig har prøvd". Det virker bare uprofesjonelt. Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Takk for innspill alle sammen! Setter pris på hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå