Ratatat Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hola og god jul i stua! Er det noen som har tips om gode norske såkalte viralsider? Altså norske sider med morsomt/interessant innhold fra det store inn- og utland? Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 artige.no? Lenke til kommentar
JayMasterJam Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Selv liker jeg veldig godt buzzfeed da. Det kan bli litt mye noen ganger så følger kun et par stykker. Artige.no er selvfølgelig artig, men liker litt mer amerikanisert enn som som så. I dag følger jeg Buzzfeed.com og Buzzly.no. Finnes jo et hav av sider her, så er bare å velge den man liker best. Noen av de kjører jo mye av de samme nyhetene. Lenke til kommentar
Ratatat Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Takker for svar folkens Buzzly.no var fin - og den ser ut til å være fersk Artige.no var litt rotete synes jeg, men endel moro allikevel. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Mye rart på http://www.smud.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå