Chosiso Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mobil. jeg skal ha kamera når jeg skal kjøpe. hvilken telefon bør jeg kjøpe da? jeg har rundt 3000 kr å kjøpe for. har sett litt på sony ericsson t610 og st55. noen forslag?!?! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Av de to du nevner der så har nok ST55 det beste kameraet, og den har også best skjerm av begge to. Hvis du ikke er så opptatt av bt og java så hadde jeg gått for en ST55. Men et minus med den er at den ikke har IR. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg mener nokia 3650 har den beste bildekvaliteten. Sony Ericson mobilene får så mørke og uklare bilder syntes jeg. Kommer jo da an på hva du skal ha av andre funskjoner. Lenke til kommentar
metro Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Syns ikke 3650 er no godt valg pga. størrelsen. I denne størrelsekategorien er det P900 som gjelder. Ville valgt SonyEricsson Z600 ,den har sylskarp skjerm og i tillegg er den ganske rimelig. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Syns ikke 3650 er no godt valg pga. størrelsen.I denne størrelsekategorien er det P900 som gjelder. Ville valgt SonyEricsson Z600 ,den har sylskarp skjerm og i tillegg er den ganske rimelig. z600 kommer nok ikke før januar,sjekk mpx *grin* Skal du ha en bra kameramobil idag hvorfor ikke e700? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå