Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Første snøen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Dramatisk himmel som jeg antagelig ville fjerna 2/3 av uten at det betyr at jeg har rett. Grunne bør vel fram også når forslaget er framsatt og det er at da får du dybdefølelse i bildet uten at du mister dramatikken. Betrakters blikk blir da senket ned mot det som for meg er essensen i bildet. Resten er bare noe som tjener til å fylle ut flata på samme måte som de middelmåtige låtene man finner på et album bare for at artisten skal få albumet fullt. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Dramatisk himmel som jeg antagelig ville fjerna 2/3 av uten at det betyr at jeg har rett. Grunne bør vel fram også når forslaget er framsatt og det er at da får du dybdefølelse i bildet uten at du mister dramatikken. Betrakters blikk blir da senket ned mot det som for meg er essensen i bildet. Resten er bare noe som tjener til å fylle ut flata på samme måte som de middelmåtige låtene man finner på et album bare for at artisten skal få albumet fullt. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv kommentar. Jeg lot meg nok rive med av den dramatiske himmelen. Ser poenget ditt med beskjæringen. V2 er beskåret noe , men ville beholde litt av himmelen. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg