mobilen.no Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Men HTC «Hima» er neppe klar til Mobile World Congress i mars.HTC har nytt flaggskip på beddingen Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Dette blir nok min neste mobil så lenge den kommer med minnekortplass. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Denne blir garantert den lekreste mobil i salg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Heller én fantastisk HTC i året, enn fem Samsunger. Samsunger? Horunger? Løsunger? Drittunger? Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Heller én fantastisk HTC i året, enn fem Samsunger. Samsunger? Horunger? Løsunger? Drittunger? Rart det der, siden Samsung S5 også var fantastisk, om vi følger dine standarder ved å kalle M8 fantastisk. Og Note 4 var jo likeså fantastisk. Endret 17. desember 2014 av La Menthe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Heller én fantastisk HTC i året, enn fem Samsunger. Samsunger? Horunger? Løsunger? Drittunger? Rart det der, siden Samsung S5 også var fantastisk, om vi følger dine standarder ved å kalle M8 fantastisk. Og Note 4 var jo likeså fantastisk. det spørs hva man liker, noen kan syns en mobil er fantasktisk, mens en anen en ikke er det, men en anen person sier det motsatte. det spørs hva man liker. selv syns jeg også HTC One M8 er fantastisk, men jeg syns ikke det om Samsung Galaxy S5, mens en jeg kjenner sier det motsatte, hovedsakelig fordi han ikke bryr seg om hva mobilen er lagd av, høytalere eller OS, men bryr seg mere om flere piksler i kameraet. man har forsjellig meninger. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Greia er vel heller at de velger å lansere telefonen på et eget arrangement i stedet for å drukne i samsunglanseringer og sonylanseringer på MWC. Det er flere som bruker denne taktiken på forskjellige fronter, når det kommer til messer som CES osv. også. Lenke til kommentar
M4Kval Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Min neste telefon etter HTC ONE X og min gamle i Sony Ericsson C702 i snart 1 1/2 år Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Håper HTC lager en større, eventuelt kraftigere antenne i denne. Spesielt når det kommer til WiFi. Har hatt M8 siden den kom, og må si at selv om aluminium er et kurant materiale rent estetisk, er det for min del rimelig ubrukelig i daglig bruk. Jeg sliter fremfor alt med veldig dårlig signalstyrke, men også at telefonen er fryktelig glatt, noe som har resultert i et bytte av baksiden. Større antenne eller en gummistripe som skiller telefonen på midten, og jeg kjøper M9! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Med 5" skjerm litt smalere kanter klarer de kanskje å komme i nærheten av m7 størrelse. I såfall kan denne bli veldig aktuell. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er rykter om at Hima kommer allerede på CES, selv virker mars mer realistisk. Størrelsen skal krympe litt i følge upleaks, men ikke mye. Det står mer her http://www.digitaltrends.com/mobile/htc-one-m9-news/ Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det kan se ut som at HTC Hima vises under CES. Enda en rapport. Blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå