Arodem Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Sjef Gabe Newell beklager at spillet ble fjernet i første omgang.Valve-sjefen tok grep: Hatred er tilbake på Steam Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Bra avgjørelse. Det er andre spill som aldri burde vært på Steam om ikke Hatred ble akseptert der. 5 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Virker som vi går en stygg fremtid i møte hvor diverse krav om "sensurering" fra diverse fronter kommer til å bli en reell utfordring for alle former for medier.. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Dette er vanvittig god PR... 5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Vet ikke om det er god PR med mindre man tenker på all PR som god. men det er fint at Gabe tok til ordet og satt lista. Dette hindrer nok at vi vil se andre oppfordringer til å stenge ute enkeltspill fra steam en stund framover. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Bra gjort av Valve å snu på flisa. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Spillet har nå allerede bygd seg opp litt av ett kontroversielt rykte ett stykke før det kommer ut. For utviklerne så vil det komme godt med for å få solgt kopier av spillet til flere og flere som bare må få testet om det faktisk var verd all omtalen det har fådd. Er selv en av de som har lyst å prøve spillet, men har ikke altfor stor tru på at spillet er særlig bra. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Noen dager annonseringen i høst ba Epic Games utvikleren om å fjerne deres logo fra videosnutten. Mangler det et ord her? Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Veldig bra, og helt riktig, av Valve. Hatred har jo nå fått en helt fantastisk start. Blir spennende å se om spillet faktisk leverer. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Vet ikke om det er god PR med mindre man tenker på all PR som god.Kommer an på om man tenker på Valve/Steam eller Hatred utviklerne. For Hatred er dette god PR, spillet får oppmerksomhet, og det er ikke nødvendigvis lett i dagens marked. Det vi ser her er vel Streisand effekten i full sving. Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 er det sant at utviklerene er nazister? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Dette var hyggelig å lese! Bra at Gabe fikk ordnet opp i dette da kreativ frihet i spill som alt annet ikke må bli stoppet. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 er det sant at utviklerene er nazister? Hva har det å si for spillet? Om det var sant altså. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) er det sant at utviklerene er nazister?Nei, etter hva jeg har fått med meg stammer det fra missforståelser. Endret 17. desember 2014 av Crowly Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 er det sant at utviklerene er nazister? Jeg har aldri hatt til vane å sjekke den private bakgrunnen på utviklere når jeg skal kjøpe spill. Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 er det sant at utviklerene er nazister? Hva har det å si for spillet? Om det var sant altså. har du lyst til å støtte nazister? det har ikke jeg. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Regner med du tar deg tid til å kjøre bakgrunnsjekk på samtlige ansatte på alle spill du kjøper da. Gta 5 hadde vel rundt 1000? forskjellige folk som jobbet med det gjennom utviklingen så det tok vel sin tid. Endret 17. desember 2014 av fenderebest 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) er det sant at utviklerene er nazister?Nei, en av personene i teamet hadde klikket "Like" på Facebook-dingsen til en person/gruppe/ting som hadde en forbindelse til nynazisme. Han gav en offentlig beklagelse og sa han ikke var klar over den forbindelsen. Selv er jeg villig til å gi ham "the benefit of the doubt" når det gjelder den saken. Min far delte noen saker på Facebook i vår, som påsto at kors skulle fjernes fra en kirkevegg og at noen skolebarn ikke skulle få lov til å bruke det norske flagget i 17 Mai-tog, som linket til artikler fra en nettside med forbindelse med fascister/nynazister. Jeg kan love deg min far ikke var klar over den forbindelsen. Endret 17. desember 2014 av Efreeti 5 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Noen dager annonseringen i høst ba Epic Games utvikleren om å fjerne deres logo fra videosnutten. Mangler det et ord her? Jepp. Takk, jeg fikser det nå. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Gode greier. Valve lar spillerne selv bestemme om det er et drittspill eller ikke. De tar ikke avgjørelsen for oss før noen har fått prøve spillet engang. Gabe rydder opp. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå