RattleBattle Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg vil påpeke at NRK er nesten 3 ganger så dyrt som Netflix Det er NRK Nett-TV som har lagt ut hele serien. NRK Nett-TV er helt gratis med mindre du mot formodning bruker det på en vanlig TV. Viktig skille. Gratis for de som ikke betaler skatt. \kverulant Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 NRK blir finansiert gjennom lisensavgiften, en skatt som kun pålegges de som har TV, ikke skattebetalere generelt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 NRK blir finansiert gjennom lisensavgiften, en skatt som kun pålegges de som har TV, ikke skattebetalere generelt. 4 prosent (2012) ble ikke dekket av kringkastingsavgiften. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 NRK tjener noe utenom lisensavgift på blant annet salg av programmer til utlandet, salg av utstyr de ikke trenger lengre og "sponset av". Jeg regner med det er dette de 4 prosentene er. Så vidt jeg vet får de over hodet ingen overføring fra statsbudsjettet av prinsipielle grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå