Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 på min bærbare pc av typen IBM thinkpad er det helt umulig og forandre oppløsningen. Tar eg den mindre en 1024xettelerannet blir skjermbilden krympet, mens resten av skjermen viser ingenting. Trenger å få ned oppløsningen til 640xettellerannet siden F22-lightning 2 krever denne oppløsningen. Det er kjedelig og spille på en halvskjerm mvh Morten Skjekk ut hjemmesiden min!!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Er det ingen som har ett problem som dette?????? Og forhåpentligvis en løsning!! Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ¨du kan sansynligvis velge hvordan lcd skjermen skal håndtere mindre oppløsningen enn hva den liker. Sjekk på display settings og velg fit to screen eller noe slikt. Jeg har ihvertfall et slik valg på min stasjonære pc med lcd skjerm Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ¨du kan sansynligvis velge hvordan lcd skjermen skal håndtere mindre oppløsningen enn hva den liker. Sjekk på display settings og velg fit to screen eller noe slikt. Og kanskje kan det lønne seg å endre topic til noe meningsfylt også før tråden blir slettet av moderator. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 at folk ikke skjønner dette enda!..det med topic Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Gidameg for et emnefelt. Kan dere ikke lese rettningslinjene før dere poster? Du får ikke hjelp uten vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå