MrCusNT Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Hei. Jeg har merket at mår man spiller mister man 4% på 5 min. Jeg har 8,5 modellen. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette. Den er 2 dager gammel og merket det dagen etter. Kanskje det er det meldingen "the user is widrawing" eller noe hver gang man starter en app. Har noen andre dette problemet? Har noe som kan fkse dette? Takk. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Har ikke noe løsning men jeg har iallfall samme problem på min 10.5. når jeg spiller clash of clans så forsvinner strømmen sykt fort. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Har ikke noe løsning men jeg har iallfall samme problem på min 10.5. når jeg spiller clash of clans så forsvinner strømmen sykt fort. Ja :/ Jeg har heller ikke lyst til å levere den tilbake. Den skal ikke være sånn når den er ny ;C Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Har ikke merket noe under spilling, er det kun da den sluker? Min bruker ekstra batteri når jeg har i SD-kort med masse dokumenter på, noe som er en kjent "feil". Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Juster ned lysstyrken til skjermen. Jeg har Note 10.1 2014 Edition, Tab Pro 10.1 og Tab 10.5 S, S modellen er mye mer lyssterk enn de andre med samme innstilling. Jeg setter justeringen av automatisk lysstyrke til laveste trinnet, da har Tab S fortsatt minst tilsvarende lysstyrke som de to andre med automatisk justering i midtposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå