Wildstar Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Jeg fikk min 3. skjerm i går, og var og kjøpte meg en DisplayPort-HDMI kabel istad, men det ser ikke ut som de fungerer med 3 skjermer. De to andre skjermene er koblet til med DVI-DVI. Den ene skjermen har bare HDMI og VGA tilkobling. Den andre har VGA og DVI. Den tredje har alt. Fungerer det da om jeg har en DVI-DVI, en DVI-HDMI og en DP-DP? Eller hva er beste løsning her? PS: Har et 7970 grafikkkort Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 I teorien skal det fungere men er du sikker på at skjermkortet ditt støtter 3 skjermer. Hvilket merke har du på grafikkkortet? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 7970 er et AMD kort. Du må kjøre 1 x DisplayPort, 1x DVI og 1x HDMI for at det skal fungere. (Samme hvilken overgang du bruker, så lenge du bruker de utgangene på skjermkortet). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 7970 er et AMD kort. Det er vel bare en benevnelse på en grafikkbrikke fra AMD som tredjeparter har muligheten til å lage egne kort rundt? Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 7970 er et AMD kort. Du må kjøre 1 x DisplayPort, 1x DVI og 1x HDMI for at det skal fungere. (Samme hvilken overgang du bruker, så lenge du bruker de utgangene på skjermkortet). Det er jo kun to DVI utganger og fire DP utganger på skjermkortet Lenke til kommentar
madzmerize Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Jeg fikk min 3. skjerm i går, og var og kjøpte meg en DisplayPort-HDMI kabel istad, men det ser ikke ut som de fungerer med 3 skjermer. De to andre skjermene er koblet til med DVI-DVI. Den ene skjermen har bare HDMI og VGA tilkobling. Den andre har VGA og DVI. Den tredje har alt. Fungerer det da om jeg har en DVI-DVI, en DVI-HDMI og en DP-DP? Eller hva er beste løsning her? PS: Har et 7970 grafikkkort Det er enklere å bistå hvis du har produktnummer og produsent -M Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Hei Jeg fikk min 3. skjerm i går, og var og kjøpte meg en DisplayPort-HDMI kabel istad, men det ser ikke ut som de fungerer med 3 skjermer. De to andre skjermene er koblet til med DVI-DVI. Den ene skjermen har bare HDMI og VGA tilkobling. Den andre har VGA og DVI. Den tredje har alt. Fungerer det da om jeg har en DVI-DVI, en DVI-HDMI og en DP-DP? Eller hva er beste løsning her? PS: Har et 7970 grafikkkort Det er enklere å bistå hvis du har produktnummer og produsent -M http://www.asus.com/no/Graphics_Cards/HD7970DC2T3GD5/ Lenke til kommentar
eivl Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Du kan bare sende ut 2 signaler over legacy (VGA, DVI, HDMI) og mange signaler over DP. Du har forøvrig samme kort som meg. Du må sette dvi porten din i single link, så må du bruke dvi-dvi, dvi-hdmi og dp-dp EDIT: det er såklart ikke sikkert du må sette den til single link. men hdmi kabelen bruker bare 60Hz uansett så du får ikke brukt dual link. Endret 17. desember 2014 av eivl Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Du kan bare sende ut 2 signaler over legacy (VGA, DVI, HDMI) og mange signaler over DP. Du har forøvrig samme kort som meg. Du må sette dvi porten din i single link, så må du bruke dvi-dvi, dvi-hdmi og dp-dp EDIT: det er såklart ikke sikkert du må sette den til single link. men hdmi kabelen bruker bare 60Hz uansett så du får ikke brukt dual link. Var det jeg trodde, får prøve å kjøpe en DP kabel og satse på at det går da Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Ok, så nå var jeg og kjøpte en DisplayPort kabel, så får opp bilde på alle tre skjermene, men skjermen som er koblet til med displayport får bare en maks oppløsning på 800x600.. Noen som vet hva som gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå