Jod-R Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Gravstein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei, som du selv nevner liker jeg lyset. Jeg ville få de mørke partiene en smule lysere, slik at noen flere detaljer kommer fram der. Men alt i alt et fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Her ville jeg lyst opp gravsteinene litt separat for å få de litt bedre fram - spesielt fordi tittelen jo er "Gravstein". Men når jeg ser nærmere etter så kan kanskje en lysning av hele bildet funke her. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner et par cm eller tre kutt oppe også. Ellers ser kompen ut til å sitte fint. Forslagene er gitt. Take it or leave it. Roar Roar 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Hei, som du selv nevner liker jeg lyset. Jeg ville få de mørke partiene en smule lysere, slik at noen flere detaljer kommer fram der. Men alt i alt et fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Takker, har lagt til en lysere versjon 2. Her ville jeg lyst opp gravsteinene litt separat for å få de litt bedre fram - spesielt fordi tittelen jo er "Gravstein". Men når jeg ser nærmere etter så kan kanskje en lysning av hele bildet funke her. Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner et par cm eller tre kutt oppe også. Ellers ser kompen ut til å sitte fint. Forslagene er gitt. Take it or leave it. Roar Roar Har tatt å lyst opp skyggene litt sånn at forgrunnen kommer bedre frem. Prøvde å croppe toppen, men synes ikke det ble noe bedre av det så jeg lar toppen være i fred. Prøver å la vær å croppe når jeg kan. Synes bildet ble bedre med en lysere forgrunn så takk for det. Er ikke bestandig så lett å få med seg alt når man sitter å redigerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg