Redaksjonen. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hva befinner seg bak?KONKURRANSE: Dagens kalenderluke er offisielt åpnet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Her ble det bare vill gjetning. Kan jo være heldig å ha rett på spørsmålene, for Lords of the Fallen har jeg på min ønskeliste. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Her ble det bare vill gjetning. Kan jo være heldig å ha rett på spørsmålene, for Lords of the Fallen har jeg på min ønskeliste. Google er din venn. Ble riktignok en del søk for å grave frem til riktig svar denne gangen. Bra med litt mer krevende spørsmål. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Google er min venn, jobbens nett filter, ikke fult så mye! Lenge leve mobilen! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Her ble det bare vill gjetning. Kan jo være heldig å ha rett på spørsmålene, for Lords of the Fallen har jeg på min ønskeliste. Google er din venn. Ble riktignok en del søk for å grave frem til riktig svar denne gangen. Bra med litt mer krevende spørsmål. Jeg følte liksom ikke helt for å søke opp å lese opp og ned om Farming Simulator. Visst jeg nå skal være så heldig å ha rett på spørsmålene å vinne, så blir jeg nok å gi den videre til en heldig forum bruker Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Nå er ikke dette særlig viktig, men ville det ikke vært mer passende å bruke de norske stavemåtene på de russiske forfatterne? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg følte liksom ikke helt for å søke opp å lese opp og ned om Farming Simulator. Du hadde faktisk ikke trengt kunnskap om Farming Simulator overhodet for å finne fram til rett svar på det spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå