Civix Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei, Bestillte meg ny pc i dag...gleder meg som et barn :-). Nok om det. De hadde ikke Sapphire 9800 Pro lenger, er det på vei ut? De har det ikke på komplett heller. (Kun UE og AIW). Bestillte Sapphire 9800 Pro Ultimate edition, håper ikke det var en bommert. Er det noen her som har noen erfaring med det kortet? Går det greit å klokke det tilsvarende Sapphire 9800 pro ? Er det andre kort i samme prisklasse jeg burde bestillt i stedet? Civix Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 det skal visstnok være bedre å klokke enn selve pro kortet! hehe.. jeg har det samme kortet, med unntak av at jeg kjøpte heatpipen etterpå, og kjører 423/381 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du kommer ikke til å angre uansett, 9800Pro er det feteste kortet til ATI, og banker Nvidia sitt 5900 på flere punkter. Det kommer nok til å holde i et par år fremover. Jeg fikk Sapphire atlantis 9800 pro 128-kort for ei ukes tid siden, alt jeg kaster på det av tunge grafikkspill takler det helt utmerket med full detail. Og jeg har ikke engang den kjappeste CPU'n på markedet (1,5GHz). Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bitex: Det kortet ruuler. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk for svar! Jeg er beroliget :-). Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Takk for svar! Jeg er beroliget :-). Åsså er det helt stille i tillegg, siden den bruker passiv kjøling, knall! Får mitt Radeon 9800 Pro imorn, gleder eg som en unge *grin* Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 En kamerat av meg bestilte Saphire Radeon 9800pro, men fikk tilsendt en ultimate edition istedet. Komplett hadde ikke flere "vanlige" pro kort igjen. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 En kamerat av meg bestilte Saphire Radeon 9800pro, men fikk tilsendt en ultimate edition istedet. Komplett hadde ikke flere "vanlige" pro kort igjen. Oi..... Stakar han... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det kortet der er omtrent det beste du får utenom xt... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 En kamerat av meg bestilte Saphire Radeon 9800pro, men fikk tilsendt en ultimate edition istedet. Komplett hadde ikke flere "vanlige" pro kort igjen. Oi..... Stakar han... Ja ikke sant.. Du aner ikke hvor mange (ganske så harde) slag han har fått i skulderen fra meg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Skal snart kjøpe en 9800 pro jeg også. Hvilket av de tre kortene det blir vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå