Uferdig Setnin Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Hey! Må beklage om inlegget er postet i feil kategori, men forum moderatorene må jo ha noe å gjøre på. Nå som prisen på ett oljefat nesten er halvert og dollaren har passert 7,5 så er det på tide å gjøre noe, er nesten dyrere å kjøpe ting ifra utlandet som det det koster i Norge. Den norske kroner er verdt for lite spør du meg. ^^ Jeg oppfordrer alle som leser dette om å spre så mye falske rykter om kinesiske nettsider som taobao, aliexpress, alibaba, buychinatao osv. Dette vil hindre at norske penger blir investert i utlandet og heller i norske bedrifter noe som vil gjøre det litt bedre. Evt. noen andre som har andre innspill? Kommenter gjerne, jeg er ikke utdannet innenfor økonomi så kan godt hende at jeg er på villspor. Mvh Daniel L. aka Noxz Endret 16. desember 2014 av Noxz Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Daniel; jeg tror du er noxzå på villspor.. 2 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Daniel; jeg tror du er noxzå på villspor.. 69/10 baconstrips, made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå