Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Vindusvisker virker ikke! Haster!

H09I6AN

Anbefalte innlegg

(Det er snakk om Mercedes E200 - 2000-modell, W210).

Hei!

I går da jeg var ute og kjørte, stoppet vindusviskeren plutselig midt på ruten og ville ikke gå lenger. Det hadde snødd da jeg startet bilen og jeg tok vekk snøen før jeg kjørte, men det er jo alltids litt som er igjen.

Da jeg stoppet, for å se på viskeren, var selve armen enkel å bevege på i forhold til før. Jeg kan høre motoren går, men det skjer ingenting og under dekselet på viskerarmen skjer det heller ingen ting.

Det er snakk om en mono-visker.

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar du hører motoren til viskeren går når du starter viskeren?

Se om det kan være noe løse skruer , hvis ikke kan det være at Motoren nå ikke greier belastningen pga slitasje og må skiftes.

Har hatt samme problemet selv og her var det en løs skrue som måtte strammes (annen bil dog) , dette oppdaget jeg svært fort da viskeren kom ut av stilling og ble hengende der.

Lenke til kommentar

Takker for svar :)

Det var overføringen fra motor til visker som hadde hoppet ut, så den ble dyttet på plass igjen, så får vi håpe at det holder for en stund :)

Mulig det var snøfallet som bidro til det, så da vet jeg at jeg skal fjerne absoltt all snøen fra ruta før viskeren får lov til å bevege seg over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...