Mckth Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 hei. jeg er en gutt 18, som har planer å flytte inn i hybel. har en jobb som servitør som ikke tjener mer en 5-6 tusen i måneden pga skole osv. men vil jeg få støtte fra NAV dersom jeg går på skole å få stipend? og vil jeg få støtte nok til å kunne klare meg? isåfall hva jeg gjøre`? Grunnen til at jeg må flytte er privat!! takk på forhånd Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Så du er 18, Hvorfor skal du få støtte av NAV igjen? Du skal ikke gå skole og få lån & stipend? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei. Student og deltidsarbeidende her. Jeg søkte NAV om støtte da jeg ikke fikk studielån i høst. Jeg fikk dekket noe den ene måneden, men utover det måtte jeg klare meg selv. NAV støtter ikke studenter, det er det Lånekassen som skal gjøre var beskjeden jeg fikk. Anonymous poster hash: ea702...ce1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) hei. jeg er en gutt 18, som har planer å flytte inn i hybel. har en jobb som servitør som ikke tjener mer en 5-6 tusen i måneden pga skole osv. men vil jeg få støtte fra NAV dersom jeg går på skole å få stipend? og vil jeg få støtte nok til å kunne klare meg? isåfall hva jeg gjøre`? Grunnen til at jeg må flytte er privat!! takk på forhånd Som hovedregel har man ikke krav på støtte fra NAV når man er under utdannelse. Det er eventuelt Lånekassen som vil bidra med støtte. Endret 16. desember 2014 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå