Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Kommer juleposten fram i år ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ikke godt å si om den er forlatt eller ikke. I følge mosen så ville ikke jeg ha puttet posten min der. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Ikke godt å si om den er forlatt eller ikke. I følge mosen så ville ikke jeg ha puttet posten min der. Tømmepostkassen er i drift. Ikke godt å si hvorvidt den blir mye brukt. Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Heldig den som fortsatt har slike postkasser for her i mitt distrikt i Oslo har de forsvunnet alle som en. Post i butikk har overtatt alt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Heldig den som fortsatt har slike postkasser for her i mitt distrikt i Oslo har de forsvunnet alle som en. Post i butikk har overtatt alt. Roar Takk for kommentar. Mye har forandret seg i posten. Nesten all kommunikasjon går jo nå elektronisk, og behovet for "pene" tømmekasser er ikke så stort lenger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg