AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei! Jeg spør sikkert dumt, men det litt "benete" området mellom endetarm og det midtre hullet. Er det, det som heter perenium? Eller mellomkjøtt? Skal det være litt hardt på en måte? Har ikke tenkt over det før. Anonymous poster hash: fad76...96e Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Det er der prostata-kjertelen ligger hos mannfolk. Derfor er det litt hardt der. Endret 16. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-369050 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg er kvinne. :-) Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Klassisk perineum-video: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-369050 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Artig den, men hadde håpet på en litt utfyllende forklaring på hva det egentlig er og hvordan det skal se ut. Håper jeg er "normal" når det gjelder det området. :-) Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Artig den, men hadde håpet på en litt utfyllende forklaring på hva det egentlig er og hvordan det skal se ut. Håper jeg er "normal" når det gjelder det området. :-) Kan du ikke se på andre kvinner? Det er millioner av bilder der kvinner spriker så man får se alt. Bare å søke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Man kan da ikke se dette utenpå. Svar på spm: Mennesket har bein over alt der det ikke er noe annet. Ellers ville vi vært en blekksprut. Ta en titt på røntgen: Anonymous poster hash: 396d2...cd9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå