Rolf Kristensen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Historisk Industri Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fint standpunkt du har funnet, og resultatet synes jeg er blitt meget bra. Her er det full produksjon ser det ut til, og bildet er for så vidt av historisk karakter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Velkomponert med fint perspektiv Hadde du kommet närmere kunne du fått litt mer åpning mellom trea. Bare en tanke.... Endret 16. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Et meget flott bilde. Flott sløring på dampen og ellers bra komponert. Tror også det hadde gjort seg å kommet noe nærmere trærene, man har ikke trengt hele treet som står på venstre siden. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Tusen takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer ! Jeg tok flere bilder fra samme høyden, også uten trær i forgrunnen, av en eller grunn så likte jeg dette spesielt godt, men jeg ser også den at det kanskje ble litt i overkant mye trær, spesielt på venstre side Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg