themisfit Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg prøver å partisjonere en ekstern disk (ntfs) i PM8, men det kommer opp error. funker ikke dette programmet for xp eller hva? jeg får beskjed om at operasjonen ble cancellert av bruker (som altså er meg..).. hmm..noen som har noen svar? spm 2 : er det like greit å bruke xp sin egen DISKPART til dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Høyreklikk på My Computer, velg Manage, velg Storage og Disk Management, så har du vel det du trenger for å partisjonere en disk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Yupp! Gjør det slik! PQM er ikke helt god i WinXP på eksterne disker.... Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 problemet er det at jeg ikke, av en eller annen merkelig grunn, ikke får opp 'ny partisjon' når jeg høyreklikker i diskbehandlingen. dette står det at det skal gjøre i veilederen..hmm..den bruk av kommandolinje-funksjonen visste seg heller ikke å fungere, etter ca 20 forsøk på å skrive kommandolinjen fra veillederen....hmm..noen som har prøvd å gjøre det fra dos-ledetekst?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva står det på "disken" i Disk Management? Står det Unallocated, eller har du allerede fått laget en partisjon? Bare hvis det står Unallocated vil du få opp "New Partition", ellers har du jo valget "Delete partition". Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 partisjonen er allerde laget, men poenget er jo å dele opp denne primary partisjonen til flere extended partisjoner. du mener altså at jeg bare skal slette den som allerede er opprettet? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Etter primary må vel resten deles opp logical partisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå