olerula Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Eg vil bytte ut qualcomm atheros ar5bwb222 nettverkskortet frå acer v15 laptopen min på grunn av ustabilitet og dårleg ytelse. Men eg sliter litt med å finne gode alternativ. Nettverkskortet er av formfaktoren m.2. Noken som veit om eit bra alternativ? og eventuelt kor eg kan kjøpe det. Endret 16. desember 2014 av olerula Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg kjøpte et Intel-kort fra komplett som fungerer veldig bra. https://www.komplett.no/intel-intel-centrino-advanced-n-6235/777645#!tab:extra Ser noen har hatt problemer med det men kan ikke si jeg har merket noe til det. Lenke til kommentar
olerula Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg kjøpte et Intel-kort fra komplett som fungerer veldig bra. https://www.komplett.no/intel-intel-centrino-advanced-n-6235/777645#!tab:extra Ser noen har hatt problemer med det men kan ikke si jeg har merket noe til det. Feil formfaktor :/ Lenke til kommentar
Faller Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Intel er ofte anbefalt. Gode drivere og gode kort. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Der er ulempen ved å kjøpe tredjerangs forbrukerlaptoper. Som sagt, nettverkskort av Intel-fabrikat er et trygt og sikkert valg. God kvalitet både på hw og drivere. Endret 16. desember 2014 av stigfjel Lenke til kommentar
olerula Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Der er ulempen ved å kjøpe tredjerangs forbrukerlaptoper. Som sagt, nettverkskort av Intel-fabrikat er et trygt og sikkert valg. God kvalitet både på hw og drivere. Ok. da går eg for intel 7260 ac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå